краще заснути

Виктория Павлюк
відкривши очі ти розумієш що ти живий ти можеш бачити чути відчувати але я прокинулась відчужена від всесвіту мій світ є відчуженим від усього навіть дивним здається те що люди які мене оточують своїм криком не можуть підкорити моєї душі дістатися туди й опанувати вершини українських карпат холод не здається холодом це звичайний стан стан внутрішнього світу який не має початку але має стіни товсті стіни бетону або ще якихось домішок які отруюють мій мій світ де є місце тільки для мене ви не помічали ніколи що тиша кричить а ще й різним голосом і кольором кричучи ми йдемо спокійно дивлячись лише на перехожих нас звинувачують в тому що ми навіть не робили ще ми змінилися під впливом якихось факторів ні не від пори року погоди часу а від Янгола він ненацько так прийшов запитавши ти вже не отримаєш відповідь сьогодні завтра завжди легенький потік сліз і ти вже спиш знову нехай назавжди