Iсторiя з твоiм медом не закiнчена..

Лиля Лялька
Сьогодні знову ти мені наснився...
    Може перестанеш чіпати мою змучену тобою  свідомість?
      Вже і так знаю напам'ять, що ти значиш відповідно до всіх сонників, але ж ти не стаєш реальністю - ти мій ретельно непродуманий сюрреалізм, шедевр міжнародного проекту,що не покидає мене, а коли наближаюсь до тебе в реальності - ти лишаєшся глухим до моїх очей і таким холодним до слів...
  А твій запах не перекривається і з кожним баченням тебе стаєш сильнішим... 
Чуй! зіпсуй мені цю ложку меду з твоїм дивним іменем дьогтем...  тільки багато-багато, бо той мед такий терпко-солодкий, що малі дози гіркоти не діють.
    Може справа не в солоді,а в липкості? Коли ти встиг намастити мої найважливіші органи тим трунком, що просочується глибоко в мою уяву?
 Я більше не бачу снів - бачу тебе... 
Називай мене чаклункою або божевільною, то буде скоро дежавю...
 історія з твоїм медом не закінчена...









03.01.2014 р