Канон Андрея Критского Вт. , Песнь 6

Алкора
ВТОРНИК ПЕРВОЙ СЕДМИЦЫ ВЕЛИКОГО ПОСТА

Из http://www.proza.ru/2014/03/11/1426

Песнь 6.

Я к Богу милосердному воззвал
От сердца своего - и Он услышал
Из ада преисподнего,- я знал,
Лишь Он судьбу мне новую напишет.

Как в Чермном море толпы египтян
Исчезли под нахлынувшей волною,
Так я, в греховных путаясь сетях,
Тону в пучине, овладевшей мною.

Душа, Твой выбор не разумен был:
Как и отцам из ветхого Израиля,
Небесной манны вкус тебе постыл,
Но сладость страсти прелестью пронзает.

Колодцы хананейских мутных вод
Ты предпочла, душа, реке священной,
Премудрость изливающей,- вперёд
К погибели несёшься оглашено!

Свиное мясо, пищу египтян,
Предпочитал я трапезе небесной,
Как тот народ в пустыне - сыт и пьян,
Но все ж, измучен немощью телесной.

Как Моисей, вонзая в землю жезл,
Животворил водой сухие камни,
Так я, приняв раскаянье, уже
Исполнен сил на поприще исканий.

Душа моя, обещанную землю
Исследуй, словно Навин Иисус,
Законы исполняя, исповедуй
Свои грехи, и их назвать не трусь.

Кондак:
Восстань, душа, зачем ты спишь так крепко?
Приблизится конец, настанет срок,
И не проснешься - вспомни муки пекла,
Да пощадит тебя Христос, наш Бог!

Оригинал (церковно-славянский):

Песнь 6
Ирмос: Возопих всем сердцем моим к щедрому Богу, и услыша мя от ада преисподняго, и возведе от тли живот мой.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Волны, Спасе, прегрешений моих, яко в мори Чермнем возвращающеся, покрыша мя внезапу, яко египтяны иногда и тристаты.
 Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Неразумное, душе, произволение имела еси, яко прежде Израиль: Божественныя бо манны предсудила еси безсловесно любосластное страстей объядение.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Кладенцы, душе, предпочла еси хананейских мыслей паче жилы камене, из негоже премудрости река, яко чаша, проливает токи богословия.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Свиная мяса и котлы и египетскую пищу, паче Небесныя, предсудила еси, душе моя, якоже древле неразумнии людие в пустыни.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Яко удари Моисей, раб Твой, жезлом камень, образно животворивая ребра Твоя прообразоваше, из нихже вси питие жизни, Спасе, почерпаем.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Испытай, душе, и смотряй, якоже Иисус Навин, обетования землю, какова есть, и вселися в ню благозаконием.
Кондак, глас 6:
Душе моя, душе моя, востани, что спиши? конец приближается, и имаши смутитися: воспряни убо, да пощадит тя Христос Бог, везде сый и вся исполняяй.

Продолжение см. http://www.proza.ru/2014/03/15/2028