Залишись...

Лиля Лялька
Ану злізь звідси, коханий. Негайно злізь - тобі туди не можна.
Я піду, а ти залишся в тих столичних джунглях, твоїх улюблених парках і алеях. Тобі ж так добре було гуляти там самому і думати.

Залишись,  про тебе потурбуються заклопотані власними сім'ями, навчанням та справами твоі вічні друзі, яких ти завжди так поспішав побачити, бо ми ж тобою занадто часто поряд...

Залишись, тебе чекають усі твоі сайти,  блоги,   іграшки,  картинки. Більше не заважатиму тобі проводити з ними час і не докорятиму.

 Залишись, ти ще не перечитав усіх книжок і науково-дослідних статей... Я знаю, - ти без них не можеш, бо тож твій мікрокосмос, як і для мене був ти.

Чуєш,  злізь з вікна. Не роби крок в безодню - нічого уже не змінити...

Залишись і допоможи своїм  рідних, забери до себе мого плямистого кота, замов свою улюблену піццу, випий зеленого чаю і покатайся по світу автостопом,  повернись додому, закохайся,   одружись і назви доню моїм іменем,  якщо звичайно хочеш....

Перестань плакати і сходь звідси - ти ж сам терпіти не міг мої сльози.
Сходи краще і постав свічечку і тому храмі між дерев...

Мене покликали вчасно, просто трошки раніше...
Пішла вже я, а ти...

Залишись…

Залишись…      

                25.06.2014