Сигнал вiд Бога. Пiсня. вип

Братислав Либертус-Кармина
СИГНАЛ ВІД БОГА
(текст пісні)

1.
Багато різного було в житті.
Були кошмарні, й кольорові сни.
Лиш знаю я напевне: час настав!
Іти в нове життя!

Колись, можливо, вчинки злі були.
Всі добре знаємо, що не святі.
То зараз неважливе! Бо часи
Саджати ліс новий!

Pr.:
Куди веде та дорога? Не знаю!
Куди веде доля та?
Та надійшов від Бога сигнал:
Змінити врешті маю я життя!

2.
Я пам'ятаю, дні були гіркі.
Душили сльози, - так було у всіх.
Та знаю я напевне: тільки ти!
Для мене у житті!

Іди, де шляху поки що нема.
Не потребуєш ні порад, ні мап.
Одне напевне знаєш: час настав!
Іти в нове життя!

Pr.:
Куди веде та дорога? Не знаю!
Куди веде доля та?
Та надійшов від Бога сигнал:
Змінити врешті маю я життя!

Та надійшов від Бога сигнал:
Змінити врешті маю я життя!

---
переклад з польської мови: Братіслав Лібертус
дата перекладу: 07.07.2014, 22:00
оригінальна назва: "Znak od Boga"
виконавець пісні: Jacek Lagwa (Яцек Лонгва)

на фото: ні, то не Братіслав Лібертус. То Яцек Лонгва.
стрічка рецензій:
http://www.proza.ru/comments.html?2014/07/07/1965