Як сапля на плоце

Дарота Баркоуская
Як сапля на плоце

ПАДМОВА

…Я заўсёды была супраць усякіх розных конкурсаў. Можа таму, што мне заўсёды ў іх не шанцуе? Можа быць. Я, такая азартная і самалюбная, заўсёды ў канцы боўтаюся, як сапля на плоце.

А тут яшчэ такі конкурс! Пераможцу дадуць Зорку Героя і пажыццёвы бясплатны праезд у трамваі. Раней за Зорку Героя людзі жыццём рызыкавалі, а цяпер трэба ўсяго толькі распавесці анекдот, самы смешны… Агідна…

МОЙ АНЕКДОТ.

Сахара. Поўдзень. Залева халодная з градам. Цягнецца на лыжах чукча, насілу пракладаючы ў шэрым пяску лыжню і мармыча:
 - Казала мне мама, не пі сынок, чыфір проці ночы, вось, і заблудзіўся...


РАЗВІЦЦЁ ПАДЗЕЙ

Ці ёсць у мяне шанец удзельнічаць у гэтым конкурсе? Ніякага. Таму як я магу пагарджаць і ігнараваць тое, куды мяне не запрашаюць? А калі нават папытаюся, то не пусцяць. Вось, калі б запрасілі, тады можна было б ганарліва адмовіцца…

ФІНАЛ

Кажуць, у конкурсе перамагла састарэлая Таіс Афінская, якая распавяла анекдот, як Макарэвіч смажыў і еў ва ўсіх навідавоку сала з яешняй…