Канон Андрея Критского Ср. , Песнь 8

Алкора
СРЕДА  ПЕРВОЙ СЕДМИЦЫ ВЕЛИКОГО ПОСТА

Из http://www.proza.ru/2015/03/08/1810

Песнь 8

Пред Кем трепещут херувимы
Кого Небесный славит хор ,
Того воспойте! Мир незримый
Величит Господа приход.

Избавь, Спаситель правосудный,
От наказания, огня
Которых заслужил я, трудно
Себя смирять, прости меня,
До дней кончины дай прощенье,
Я милости прошу, не мщенья.

К Тебе взываю, как разбойник -
За гранью жизни помяни!
Как Петр, плачу: стал изгоем,
Тебя предав; как мытарь сник
И каюсь; слезы, как блудница,
Я проливаю - стыд гнетёт,
Жен хананейских помня лица,
Рыдаю, кто меня  спасёт!
 
Врачуешь только Ты, Спаситель,
Так  тленье плоти исцели,
Души оборванные нити
Свяжи  надежно, мне  вели,
Вино с елеем пригубляя,
Оставить прежние грехи,
Давидом горестно взываю:
«Меня помилуй!», тяжесть схим
Приму безропотно. Касаюсь
Твоих одежд, как та, в крови…
Как Марфа и Мария, каюсь
Над Лазарем и жду любви…

Животворящий Дух наш правый,
Родитель Слова, Божий Сын,
Утешитель, тебя недаром
Зовут Отцом всех нас - спаси!

Оригинал на ц/сл

Егоже воинства Небесная славят, и трепещут херувими и серафими, всяко дыхание и тварь, пойте, благословите и превозносите во вся веки.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Правосуде Спасе, помилуй и избави мя огня и прещения, еже имам на суде праведно претерпети; ослаби ми прежде конца добродетелию и покаянием.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Яко разбойник, вопию Ти: помяни мя; яко Петр, плачу горце: ослаби ми, Спасе; зову, яко мытарь, слезю, яко блудница; приими мое рыдание, якоже иногда хананеино.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Гноение, Спасе, исцели смиренныя моея души, Едине Врачу, пластырь мне наложи, и елей, и вино, дела покаяния, умиление со слезами.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Хананею и аз подражая, помилуй мя, вопию, Сыне Давидов; касаюся края ризы, яко кровоточивая, плачу, яко Марфа и Мария над Лазарем.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.
Безначальне Отче, Сыне Собезначальне, Утешителю Благий, Душе Правый, Слова Божия Родителю, Отца Безначальна Слове, Душе Живый и Зиждяй, Тро;ице Еди;нице, помилуй мя.
И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
Яко от оброщения червленицы, Пречистая, умная багряница Еммануилева внутрь во чреве Твоем плоть исткася. Темже Богородицу воистинну Тя почитаем.

Продолжение - http://www.proza.ru/2015/03/13/656