Старая песня на новый лад

Татьяна Тэн
            
          Ой не світи, місяченьку,
          Не світи нікому,
          Тільки світи миленькому,
          Як іде додому!
            Українська народна пісня

Ой не світи, місяченьку,
Не світи нікому,
Бо мій милий, мій миленький
Не вернув додому!

   Як його я проводжала,
   Сльози проливала,
   І родинний срібний хрестик
   Із себе знімала.

Візьми хрестик, мій коханий,
Оберег бабулін,
На війні рідного батька
Він зберіг від кулі.

   Я чекала, сподівала
   Чи листа, чи звістки,
   Або може, милий вранці
   Погука у хвіртці.

Але ось - завив собака,
Занявчав наш котик,
То поштар приніс нам хрестик
Й чорний лист скорботний.

   Не зберіг свячений хрестик
   Мого миленького,
   Плач зі мною, місяченьку,
   Не світи нікому!

             25.15.015.