Заворожи мене

Ладо Булах
Заворожи мене,прошу,
Кольору небес очима своїми,
Не зволікай, заворожи
Серед буденної цієї днини.
Заворожи,не відпускай,
Давай обнімемось міцніше,
І стане нам нараз тепліше,
І станемо ми щасливіші.

Скажи,чому тоді втекла,
Немов би ніж мені в душу встромила,
Скажи,чому так ти вчинила,
Прошу зязнайся ти мені.
Ти може думала що я
Тебе забуду,викину із серця,
Але як бачиш не забув,
Хоч так було б цікавіше,
Я навпаки,тебе простив,
Бо я люблю тебе як раніше.

Навколо осінь грає вальс,
Кружаляє вітер в танці листя,
Я бачу,мила,плачеш ти,
Сльози блищать на твоєму обличчі.
Давай забудем що було,
Най згине талими снігами,
Ми знову разом і стіни
Немає більше поміж нами.

Заврожи мене,прошу,
Кольору небес очима своїми,
Прошу тебе,не зволікай
Осінньої цієї днини.
Танцює осінь золота,
Кружляє листя і дощу
Усюди краплі ген іскряться,
Заворожи мене,прошу,
Давай поринемо у щастя.....