Канон Андрея Критского Чт. , Песнь 1

Алкора
из http://www.proza.ru/2015/03/13/656

ЧЕТВЕРГ ПЕРВОЙ СЕДМИЦЫ ВЕЛИКОГО ПОСТА

Песнь 1.

Мой Помощник во всем, Покровитель,
Ты явился ко мне ко спасенью,
Ты прославлен, как Бог Вседержитель,
Бог отца моего, Бог над всеми…

Агнец Божий, к тебе припадаю,
Пред Тобой, согрешил, Иисусе,
Тяжко бремя грехов - я страдаю,
Даруй слез умиленья, молюсь я
О прощенье Твоем и рыдаю. -
Милосердия, милости даруй…

Не входи в Суд со мной, не исследуй
Все слова мои, злые стремленья:
Нет прощенья поступкам, что сделал,
Справедливы Суда обличенья.
По щедротам Твоим, их презревши,
Мне прости тяжкий груз злодеяний,
Ты один в доброте преуспевший
Это можешь: прими покаянье!

Не отринь… Расточил я богатства,
Что Ты дал, я чуждался святого,
Добродетельным не был, мытарства
Заслужил я, но жажду благого!

Ты помилуй мя,  Боже, помилуй,
Алчу милости доброго Бога,
Дай исправиться воли и силы,
Чтобы к свету нашел я дорогу.

Благодатная, Верная Сыну,
Ты земные оставила страсти,
Добродетель Твоя не угаснет,
Пресвятая любовь не остынет!

Три Лица Пресвятых во Едином,
На Суде не отринь меня грозно,
Умиления даруй мне слезы,
Грех мне душу мертвит хладной льдиной.

Богородица - Помощь, Надежда,
Всех кто просит - заступницей будь мне,
Сбросить тяжесть греховной одежды,
Помоги: исцеленья путь труден.

Оригинал (церковно-славянский):

Ирмос:
Помощник и Покровитель бысть мне во спасение, Сей мой Бог, и прославлю Его, Бог отца моего, и вознесу Его: славно бо прославися.

Агнче Божий, вземляй грехи всех, возьми бремя от мене тяжкое греховное, и, яко благоутробен, даждь ми слезы умиления.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Тебе припадаю, Иисусе, согреших Ти, очисти мя, возьми бремя от мене тяжкое греховное и, яко благоутробен, даждь ми слезы умиления.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Не вниди со мною в суд, нося моя деяния, словеса изыскуя и исправляя стремления. Но в щедротах Твоих презирая моя лютая, спаси мя, Всесильне.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Покаяния время, прихожду Ти, Создателю моему: возьми бремя от мене тяжкое греховное и, яко благоутробен, даждь ми слезы умиления.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Богатство душевное иждив грехом, пуст есмь добродетелей благочестивых, гладствуя же зову: милости подателю Господи, спаси мя.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Приклоньшися Христовым Божественным законом, к сему приступила еси, сладостей неудержимая стремления оставивши, и всякую добродетель всеблагоговейно, яко едину, исправила еси.
Преподобная мати Марие, моли Бога о нас.
Пресущественная Тро;ице, во Еди;нице покланяемая, возьми бремя от мене тяжкое греховное и, яко благоутробна, даждь ми слезы умиления.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.
Богородице, Надежде и Предстательство Тебе поющих, возьми бремя от мене тяжкое греховное и, яко Владычица Чистая, кающася приими мя.
И ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Продолжение см. http://www.proza.ru/2016/03/24/1703