Едкие мысли 12. 1. Моё царство - Я

Дина Пугачёва
    Всё - относительно относительно - всего! 
 Эта фраза возникла пока я думала, как сформулировать нижеследующее...
 
              ***

   Моё царство - Я. С этим всё - однозначно и понятно.

  И хочется мне, в своём царстве,  быть занятой своими мыслями, но "едрить вашу кудрить", во Вселенной блудит такое множество, надуманных другими -  мыслей, что я не успеваю формулировать свои.

 Только приноровилась, настроилась , так сказать,  на мыслительный процесс,  как тут  же - шмыг и уже влезли в голову, одна за другой -  чужие.
 
  Почему  имею основания так заявлять, потому что  - моё Я было занято совершенно другой тематикой и осмысливало то, что никоим образом не могло спровоцировать появление ЭТИХ мыслей и значит - они  не мои, а чужие.

  А мне не надобно  чужих, у меня своих хватает - думать не передумать их всех. А тут - ЭТИ  наглеют, прутся.

  Нужно  придумать какой-то отражатель...
 
  Зеркальную комнату мне, зеркальную! ( по анологии -"Карету мне, карету!")
Я думать буду своими мыслями, осмысливать - своё, а не чужими - чужое.

 А теперь, господа,  закройтесь в зеркальных комнатах, хоть на часок, и подумайте сами о своём, а потом выйдем и поговорим! Ведь будет о чём!


Український варіант.

 Ви ніколи не помічали, що саме тоді, коли Вам хочеться посидіти в ступорі і просто , споглядаючи цей світ, не думати ні про що...
саме тоді купа думок преться через Ваш мозок, як через прохідний двір - справжнісінький прохідний двір!
 А Вам ...Вам навіть не вдається не те, щоб його зупинити, а бодай хоч  - врегулювати. Як би Ви не намагалися вплинути на цю ситуацію, кажучи :
- стійте, ану  доста, або - куди прете, вертайте назад, ідіть геть...
то марна справа.
Вловити бодай щось з того потоку, аби зрозуміти - про що йдеться і чому воно преться через Вашу голову, теж  неможливо, бо то ціла купа різних думок. Купа , та й годі.

Але ж, Ви - це, як окреме царство з монархічним устроєм і зі своїми кордонами. І хочеться Вам у ньому іноді ні про що не думати, або ж  бути зайнятим лише своїми думками, а тут їдріть-кудріть   - таке нашестя чужих думок, що Ви не встигаєте формулювати свої, бо ті - шмиг і вже тут - як тут.
Чому маю підстави так стверджувати? Тому що моє  - Я, мало намір поміркувати над певною темою, вже налаштувалося як слід, а  за якусь мить цілим гамузом влетіла сила - силенна  чужого , абсолютно далекого за змістом.

 А Вам же ж не потрібні чужі думки на не цікаву для Вас тему!
І що тут робити?
Потрібен якийсь блокіратор , або  відбивач...чи віддзеркалювач...ось!
Дзеркальну кімнату мені, дзеркальну кімнату!
Пам`ятаєте? Щось на кшталт : " Карету мне, карету!"
 Це я так - по аналогії.
 А тепер, пані та панове, може  облаштуємо собі  дзеркальні кімнати, аби мати де побути на самоті зі своїми думками, розібратися, поміркувати без сторонніх прийд, а потім  вийдемо і поговоримо. Адже буде про що і головне - без плагіату.