Пупс Аркадiй

Братислав Либертус-Кармина
                Олексі Єршову

ПУПС АРКАДІЙ
(слова пісні)

1.
Твого кохання трішечки хотілось:
Такого, щоб в долоню помістилось!
Такого, щоби як маленький пупсик,
Якого би хотілося торкнутись...

Такого, щоб хотілось цілувати
У пузіко маленьке із пластмаси!...
І спогади у думці колихати
Про пупсика, якого звуть Аркадій...

Refren 1:
Та не судилося чомусь
Твого кохання пригубити.
Тому в клубочок я згорнусь,
І буду сам себе любити...
Знайшлись причини, щоби: "Ні", -
Хоча усе я розумію.
Та чим зігрітися мені,
Коли кохання знову мимо...

2.
Ти думаєш, мені потрібен пупсик.
Ти думаєш, я на ляльок дивлюся...
Ти думаєш, мені потрібна лялька
Лише тому, що звуть її Аркадій.

Так, щось у цьому є, але тут більше:
Скажу тобі, що спогади - миліші.
З тобою їх хотілось розділити,
І все тобі ретельно пояснити...

Refren 2:
Ти не кохаєш - що ж, нехай:
Тебе насильно не примусю...
Та про Аркашу - пам'ятай,
Бо я про нього не забуду.
Нехай мені подарував
Невільних сліз моїх в долоні.
Твої слова - запам'ятав,
І всі ті доводи вагомі...

Не сперечаюсь. Ти - правий.
Знайдеш, за що мене сварити.
Як жаль, що ти не зрозумів,
Що не Аркадія хотів я....

Як жаль, що ти не зрозумів,
Що не Аркадія хотів я...

11.02.2017, 19:45
Братіслав Либертус Пісенник

(збірка "Не вбивайте синіх птахів")


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2017
Свидетельство о публикации №217021101954