Дарина. 24. Моя iсторiя. Iсторii моiх коханнь

Братислав Либертус Свидетель
   Мій улюблений Дзідзьо нещодавно порадував нас новинкою: прем'єрою кліпу "Чекаю. Цьом", у парі зі славнозвісною Олею Цибульською, яку ми так часто чули по радіо. Коли мені надійшло повідомлення про це, то мені в той момент було не до Дзідзьо. А сьогодні, коли раптово натрапив на його пісню "108", то захотілося подивитися і цю "Чекаю. Цьом": https://youtu.be/ByO3XBCQwmY?list=PLE495306E5F50A380

   Чув цю пісню і раніше по радіо. Але коли дивився кліп, то раптом зрозумів, що ця історія - саме про мене. Спілкуюся з білявкою, кохаю чорнявку, але чорнявці моє кохання не треба, тому я йду з білявкою...

   І так мене зачепила ця пісня, що навіть захотілося знайти слова, аби тут привести. Виявилося, що слова пісні написала Оля:


"ЧЕКАЮ. ЦЬОМ"

Цьомаю, цьомаю!.. Цьомаю, цьомаю!..

Ти так давно завис у моїм серці,
Ти так давно заліг на глибині,
Тобі скажу: Нікого більш не треба
І тільки ти потрібен там мені!

Ти так давно всі двері зачинила,
Що думав я промокну під дощем,
А ти така солодка, моя мила,
У мене в серці знов приємний щем!..

Приспів:
Я хочу тобі сказати:
Без тебе не можу спати,
Без тебе не можу їсти,
І літати літаком!..
Як ти десь далеко, пташко,
То так мені жити важко...
Поклич тільки - я приїду!
Пиши - я чекаю! Цьом!..
Пиши - я чекаю!
Цьомаю, цьомаю!.. | (4)

Напевно, ти вином поїла ночі,
Мастила мед на руки і вуста,
Прислала мейл, що все забути хочеш,
Тікала геть крізь роки і міста...

Напевно, ти шукав мене на карті
І знов неспокій поштою прийшов,
Ці два рядки життя цілого варті,
Бо ти нікого краще не знайшов!..

Приспів.

Як сонце зійде, все пропаде,
Хочу тебе, люблю тебе!
Як сонце зійде, все пропаде...
Ти де?..
Як сонце зійде, все пропаде,
Хочу тебе, люблю тебе!

Речитатив:
Може щось і було,
А ми скажем: Цить!..
Знає тільки Оля,
Знає тільки Дзідзьо...
Цьомаю, цьомаю!.. | (4)

* * *

   Кохання-страждання... Усе минає, усе забувається, відходить у минуле. Особливо, коли є, ким замінити. У мене це Даночка. Коли поспілкуюся з Даночкою, то почуваюся саме так, як після прослуховування цієї пісні. І стає легко, безтурботно, та усміхнено... Вона моє сонечко.

08.07.2017, 09:44
Братіслав Лібертус Свідок