США, 11 вересня 2001 року

Луцор Верас
             Правителям Росії, Ізраїлю, США й багатьом іншим державам воювати вигідно, так як ніхто не в змозі точно підрахувати військові витрати, і ніхто не в змозі підрахувати суму грошей, списаних на бойові дії, але в дійсності викрадених. До всього іншого, військово-промисловий комплекс США отримує величезні замовлення і величезні грошові дотації, з яких більша сума йде конгресменам і президенту США у вигляді подарунків. До того ж, військові дії не на території США є відмінними полігонами, де випробовується новітня американська зброя.


              Хто від цього виграє? Виграє США, виграє Ізраїль і виграють військовий потенціал Ізраїлю і США, так як війська знаходяться в постійній бойовій готовності. Програють в таких провокаційних війнах противники США і Ізраїлю, а також простий народ всіх протиборчих сторін, в тому числі і народ США. Логіка говорить про те, що світом правлять монстри, ось уже кілька тисяч років, а в підручниках з історії прославляються як раз ті особистості, з вини яких було знищено найбільшу кількість мирних жителів планети Земля.


                Я отримав повідомлення, але не з Вищих Сфер, а з ноосфери Землі: «В день Близнюків, в країні Близнюків і за згодою Близнюків будуть зруйновані два Близнюка. Загине величезна кількість людей. Буде здійснена провокація, аналогічна підпалу рейхстагу». Повідомлення супроводжувалося живою картиною, на якій я бачив, як величезні пасажирські літаки таранили два висотних будинки. Отже, будуть розбомблені два висотних будинки – близнюки. Я впевнений, що близнюками є дві будівлі в Тель-Авіві, але Ізраїль не є країною Близнюків!


                «У день Близнюків» - це мені не зрозуміло, і навряд чи я здогадаюся, що це за день. У всякому разі, я тепер знаю, що в найближчі два тижні загине багато людей, а це стане причиною, якщо не третьої світової війни, то війни локальної, затяжної і кровопролитної.


                Мені повідомили не даремно, тобто я повинен щось зробити для того, щоб це не відбулося. Що я можу зробити, будучи громадянином Ізраїлю? Оприлюднити повідомлення і запобігти виповненню провокації? Провокація все одно буде здійснена. Мене ж можуть звинуватити в причетності до терористів і знищити, а я не зможу виконати головну мету мого життя. Якщо це так, тоді з якою метою було послано мені повідомлення? З метою перевірки на моє призначення?

                Повідомлення я отримав не з Вищих Сфер, тому цілком можливо, що це було зроблено з провокаційною метою, щоб я активно відреагував на повідомлення і не зміг виконати своє призначення. Доведеться мовчати.


                Минув майже тиждень з того часу. Я прийшов на роботу 11 вересня 2001 року, а через пару годин з контори підприємства «Премдор» надійшло повідомлення, що пасажирський літак врізався в висотний будинок. Будівля горить. Я мовчу, так як чекаю повідомлення про бомбардування другого будинку. Надійшло нове повідомлення про те, що і друга будівля розбомблена пасажирським літаком. Розбомблені обидва Близнюка. Яке ж було моє здивування, коли я дізнався про те, що ці будівлі-близнюки знаходяться в США!


                Так ось воно що! «В країні Близнюків» - США народилися під знаком Близнюків, тому США - країна Близнюків! «За згодою Близнюків» і «провокація, аналогічна підпалу рейхстагу» - тут вже коментарі зайві, так як у США з'явилася причина для оголошення війни Іраку. «У день Близнюків», це 11-го вересня! Дві одиниці, число 11 - близнюки.


                Чому не 11 червня? Червень знаходиться в Знаку Близнюків, але під сузір'ям Тельця, а світом правлять не Знаки Зодіаку, а сузір'я. Якби ця провокація була здійснена 11 липня, тоді це були б Близнюки в четвертого ступеня, так як календарний місяць, липень, знаходиться в сузір'ї Близнюків.


                Чому в такому разі провокація була здійснена не 11 липня, а 11 вересня? Вересень перебуває в Знаку Діви, але в сузір'ї Лева. Лев – Ізраїль. Чи не занадто багато символіки в провокації, яка з'явилася причиною війни США проти Іраку? Ні, не надто багато. Провокація була свідомо проведена під символами: 1) країни, де народилася ідея провокації; 2) країни, де була здійснена провокація; 3) найменування розбомблених будинків.

Щодня в цих хмарочосах-близнюках знаходилося до 50 000 людей, але було вибрано таку годину дня, коли в цих будівлях було найменше відвідувачів, тому загинуло всього лише 2 600 людини.


                Єрусалим, Майамі, Вашингтон, Лондон, американське ЦРУ, ізраїльський Мосад, Бен Ладен та інші терористи – актори одного театру, керовані з одного центру. Ось вони – лапи Великого Звіра!