Я втратила розум, але не шкодую про це

Братислав Либертус Новинки
романс

"Я ВТРАТИЛА РОЗУМ, АЛЕ НЕ ШКОДУЮ ПРО ЦЕ"
(слова пісні)

1) Я втратила розум, але не шкодую про це.
Мені до вподоби себе почувати живою.
Я втратила пам'ять, і пещу думками лице,
Яке на екрані лиш бачу я перед собою.

2) Думками цілую у губи, стуливши очей,
Думками горнуся у руки чуттєвих обіймів...
Я втратила розум, і щось неважливе іще,
Яке-то насправді мені зовсім ніц непотрібне.

3) Я втратила час, що годинник мені рахував,
І раптом пізнала, що часу у мене ще повно.
Я втратила холод, який в голові проживав,
І що від лихого мене боронив, безумовно.

4) Він став непотрібен. Я викинула його.
Сказала: "Лети!" - і його відпустила на волю.
Ось так він покинув і долю мою, і балкон:
Лиш махом рішучим, від дії моєю рукою.

5) Багато чого я спустила з балкона мого.
І дещо розбилось, а дещо уверх полетіло.
І вільно задихалось, і розпалила вогонь,
Щоб все, що намріяне, якнайскоріше зігріло...

24.09.2017, 01:42
Братіслав Лібертус-Карміна