Я бачу цiль, не бачу перешкод

Братислав Либертус Новинки
романс

"Я БАЧУ ЦІЛЬ, НЕ БАЧУ ПЕРЕШКОД"
(слова пісні)

1) Я бачу ціль, не бачу перешкод,
Коли в пустелі бачу я колодязь.
Я хочу пити ріки насолод,
Я хочу пити так, як п'ють лиш воду.

2) Не хочу чути, що не тих манер,
Не хочу чути, що вартує грошей.
Живу уперше, значить - піонер
Всіх відкриттів, що є в житті хороше.

3) Я хочу жити зараз, прямо тут:
Моралей не згадають покоління.
І все, що я відчую й проживу -
Усе піде за мною у могилу.

4) Життя минуче. Час біжить як мить.
Що вчора сталося - того не буде завтра.
На згадку лишаться лиш споминів пісні...
Що допоможать у думках палити ватру.

5) І буде гріти душу той вогонь,
І буде в час самотній обіймати
Усе, що встигло взяти у полон,
Усе, що тільки вдасться пригадати...

27.09.2017, 16:17
Братіслав Лібертус-Карміна