Скоро, скоро сяятимем! Пiсня. вип

Братислав Либертус На Украинском
 СКОРО, СКОРО СЯЯТИМЕМ!
(текст пісні)

1).
Надворі птахи співають,
Надворі співають дерева.
Здогадуюсь, вони про все знають:
Що думаю я про тебе.
Здогадуюсь, вони вже святкують
Той день, коли вічі-у-вічі
З тобою подивимось, в сяйві
Щасливих наших обличчь.

Pr.:
//Скоро, скоро, - підказує серце моє мені, -
Ми будемо рАзом, із тобою будемо ми разОм!
І сонце сяятиме, і сяятиму я, і сяятимеш ти:
Бо інакше не може бути, - нам треба бути разом!//2

2)
Всередині серце співає,
Всередині сердце святкує.
Здогадуюсь, воно давно вже знає:
Що у тебе в думках живу я.
А отже, невдовзі побачу
Тебе я очима у вічі.
І сонце позаздрить сяйву
Щасливих наших обличчь.

Pr.:
//Скоро, скоро, - підказує серце моє мені, -
Ми будемо рАзом, із тобою будемо ми разОм!
І сонце сяятиме, і сяятиму я, і сяятимеш ти:
Бо інакше не може бути, - нам треба бути разом!//2


23.05.2014
Братіслав Лібертус-Карміна


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2014
Свидетельство о публикации №214052301032