Ой, жила в Украiнi

Михаил Онищенко 2
         Ой,  жила  в  Україні.

Ой,  жила  в  Україні,  кайдашева  сім’я,
Ревли  тоді  воли  і  були  ясла  повні.
Кажу  вам  люди  добрі,  придумав,  не  я,
Ми  українці,  одні  в  середині,  й  зовні.

Слова  ці,  Нечуй  з  Панасом,  всім  нам  донесли,
Щоби  ми  і  сьогодні,  про  то  пам’ятали.
Значить,  в  світі  своєму,  не  даром  жили,
І  мені  здається,  ми  іншими,  й  не  стали.

Подивіться  лише,  яка  між  партій,  гризня,
Та  чомусь  всі  знову,  ревуть  ті  бізнесмени. 
То  ж  скажіть  же  мені,  звідки  така  дурня,
Може  й  вам  байдуже,   але  то,  не  про  мене.
 
Писав  великий  Тарас,  мудрий  батько,  у  нас,
Ви  кайдани  порвіте, натіштеся  в  волю.
Рукава  закачайте,  прошу  всіх,  я  вас,
Та  Україні,  розбудуйте,  іншу  долю!

           05:15.12.02.2018.