Гроб-Анатолiй

Шеврон
Гредь...блін! Грудень!

Був грудень 2009-го. П'ятниця.
Я тільки - з лікарні, країна - з карантину, гурт агітації за Тимошенкову косу - в наступні міста.

Останні дні грудня були дуже начисені. Це: і виписування мене з лікарні, відразу і концерт того ж дня і знайомство з Танею і...
В п'ятницю - був відпочинок, пари (тривав мій 3-ій курс навчання)

Субота. 26 грудня. Сидиться мені в общазі, сидиться собі а потім перестало сидітися. Раптом як закрутилися думки, як завертілися ідеї, бажання, згадки! Взяв В-ШАНС, місцеву газету оголошень і почав шкати собі комп'ютер. Ну дуже хотілося. Степендія вже була.
Об'яву я то відповідну знайшов, але мтс-а не мав. Пішов до сусіда-козака (із справжнім в косичку заплетеним оселедцем) попросив мтс - і давай дзвонити по номеру - домовився на "завтра".
Подзвонив іще на номер, який записав відразу після нещодавнього концерту, номер який мені дала Таня. Подзвонив Янголятку. Домовилися про побачення - "На завтра".

Снігу було немало. Морозу в денну пору було -10 в середньому по Сумам. За майже два - я проводив перемови з друзями: хто буде домомагати мені привозити комп'ютер, я домовився-таки з Антоном. Адже комп'ютер - треба було оглянути (а я ні дупля не понімав на що дивитися, як оцінювати, чи буде фуричити чи не буде, чи годне "залізо" чи ні і по умовчанню - це був ПК-варіант з монітором-телевізором і важким системником. Ну - і я жав на таксі кататься, тому вивозити збирався по скромному - своїми двома і маршрутками, які іще були по дві гривні.

Я - ніс системник, Антон - Монітор. назад їхали двома маршрутками. Важкийсука, що в мене, що в нього!
Я, як доброякісний пунктуал, розписав день майже похвилинно, тобто: перша половина-оверчасу (до 15 годин, якщо точно) - доставка компа в общагу, а решта - ТРЕБА.ВСТИГНУТИ.КУДИДІНУСЯВСТИГНУ на побачення з Танею.

Все вийшло пречудово. в 14 годин комп вже був вдома.

Пару заміток на завершення першої частини:
1. "Хазяїн" Антону не понравився, але мені сподобалися його, Антона, наступні висновки. Не довго думаючи, Антон охрестив хазяя "Когутом".
2. Їхали ми по комп в самі єбєня Тополянського мкр-району/краю/магадан
3. В Хазяя була надто розкішна хатинка, він був директором складу/держпідприємстсва/ітп,ітд
4. Когута звали Юрій Анатолійович