Я буду маритись у снах

Братислав Либертус-Кармина
("Пори року. Осінь")
 

Я БУДУ МАРИТИСЬ У СНАХ
(текст пісні)

1
Полюбляю прийти восени,
І весною прийти полюбляю.
Та пора до вподоби мені,
Як тепло на зорі відчуваю.
Напівтонів люблю кольори,
Міжсезонну обожнюю м'якість.
Коли спека спаде, я тоді
Полюбляю тебе упіймати...

Refren:
Я буду маритись у снах!...
Привиджуватимуся всюди:
І навіть у його очах,
Коли на зустічі з ним будеш!...
Я буду тінню, наче птах!...
Мій погляд будеш відчувати,
Тому йому не скажеш "Так", -
Бо ти саму себе не зрадиш...

2.
Полюбляю, щоб легко було,
Щоби дихалось легко, й літалось.
Щоби вовною дивне тепло
І мене, і тебе обіймало.
Щоб земля під ногами пливла,
Наче в п'яній гарячці, щоночі.
Щоби разом зі мною була,
Бо один мати все це - не хочу.

Refren:
Я буду маритись у снах!...
Привиджуватимуся всюди:
І навіть у його очах,
Коли на зустічі з ним будеш!...
Я буду тінню, наче птах!...
Мій погляд будеш відчувати,
Тому йому не скажеш "Так", -
Бо ти саму себе не зрадиш...

Refren:
Я буду маритись у снах!...
Привиджуватимуся всюди:
І навіть у його очах,
Коли на зустічі з ним будеш!...
Я буду тінню, наче птах!...
Мій погляд будеш відчувати,
Тому йому не скажеш "Так", -
Бо ти саму себе не зрадиш...

Бо ти саму себе...
не зрадиш...

19.06.2017, 20:42
Братіслав Лібертус Пісняр
переклад з російської

Назва в оригіналі: "Я буду сниться, так и знай" (14.06.2017)
Автор оригіналу: Братислав Либертус Песенник
Посилання на оригінал: http://www.proza.ru/2017/06/14/1438

www.proza.ru/avtor/libertuscarmina
www.realmusic.ru/libertuscarmina_ua
www.change.org/u/bratislav_libertus

(Збірки: "Звичка у Любові - приходити тихо", "Паспорт тих, хто кличе - серце що чекає", "Пори року. Весна", "Пори року. Осінь")


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2017
Свидетельство о публикации №217061901744