Брате мiй

Михаил Онищенко 2
           Брате  мій.


Брате  мій,  моя  ти  родино,
Сьогодні  плаче  уся  Україна.
За  своїми  синами,  вона  плаче,
То  ж  не  може,  їй  бути  іначе…

Нині  пройшло  вже  два  роки,
Від  тоді,  коли  був  Майдан.
На  якому,  у  людей,  наших,
Відразу  і  виник,  свій  план…

Щоби  у  світі,  гідно  жити,
І  всім  панам,  не  служити.
Для  того  вони   і  повстали.
А  ті,  що  грошей,  накрали.

Стали  людей  кийками  бити,
Що  ж  їм,  залишилось  робити?..
То  й  запалали,  тоді  шини,
Але  ж  вціліли,  всі  вітрини.
 
І  наш  Київ,  зустрів  війну,
А  на  війні,  всім  не  до  сну.
Скажу  тобі,  я  любий  брате,
Не  довелось  і  мені  спати.

Я  ж  прикипів,  весь,  до  екрану,
Довів  себе,  до  важкого  стану.
Все  дивився,  та  й  вжахався,
Коли  народ ,  зі  злом,  боровся.

І  переміг  народ  бандитів,
Та  тільки  сотню  було  вбито.
Небесна  Сотня,  вона  у  віках,
(Вже  в  історію  ввійшла)
Впевнений,  вся,  на  небесах.

Скажу  тобі,  я  тільки  брате,
Ми  їх,  будемо  пам’ятати!

        08:55.19.02.2016.