Три лiтри борщу

Братислав Либертус Свидетель
   Слава Ісусу Христу, сьогодні Він мене знову нагодував: півгодини тому Віталік прислав до мене посильного, щоби передати мені: півлітри олів'є, літру макаронів, три літри борщу, і кілька молодих картоплин, щойно відварених і ще теплих. Уау. Я як побачив, то просто в мене щелепа відпала. А мій посильний (назву його Іваном), засміявся, коли побачив моє лице. Бо я аж стільки їжі відразу - вже давно не бачив. І перше, що я подумав: "Господи... Хоч би не скисло!"

   Над картоплею та олів'є я сів одразу, макарони з банки пересипав у судочок, а борщ з великого бутля порозливав у менші банки і маленькі баночки. Поскладав то все у кульок, і став чекати, коли до мене зазирне санітарка, щоби попросити її віднести то у холодильник. І хвала Богові, вона досить швидко прийшла, помила мені посуд, і віднесла мої харчі.

   А я зараз сиджу, з повним пузом, яке ледь не репається з незвички стільки їсти, - і страшенно задоволений. Завтра попрошу дівчат то мені розігріти.

   Слава Ісусу Христу... Хоч ми і покинуті державою напризволяще, але когось-таки Він присилає, щоби нас нагодувати. Дай Боже тим людям здоров'я. І дякую Тобі за те, що в мене є хлопці, які завжди пам'ятають про мене.
 
   Хотілося би мені працювати та заробляти, але в мене настільки мозок як фондю, що я просто не здатний на якусь діяльність... Я не уявляю, як можна жити у такій спеці.

   Сьогодні заходила до мене Аллочка, питалася, як я почуваюся, і сказала, що щось у мене вигляд нездоровий. Я відповів, що мені жарко і душно, і тому я почуваюся як сонна муха. Вона сказала: "Це ще не жарко..." - "А мені жарко. Для мене тут Африка. Тому я хочу у Фінляндію. Я навіть погоджуся, якщо мене тупо посадять на літак і відправлять з Богом, - точно так само, як мене з Карелії відправили сюди: посадили на потяг, і відправили з Богом. Мене тут ніхто не зустрічав".

   Вона мені нічого на це не відповіла, і не пообіцяла. Сказала, щоби чекав на Люду, яка пообіцяла мене вивезти звідси у Росію. Ну, а щоби потрапити у Фінляндію, треба ще й закордонний паспорт мати... А в мене його нема. І Люди не було уже тижня зо два... Я всім говорю, що хочу у Фінляндію, і всі розводять руками.

   Поможи, Божечки.

21.05.2018, 20:10
Кар'яле Лібертус