Познайомимось

 .    Познайомимось Познайомимось   
       ...
       .
          % 
       .   {Познайомимось.}   


 
Здрастуйте. Ну що давайте знайомитися. Звати мене Василь. А прізвище  Триндюк. А по батькові я Терентійович. От і маю Василь Терентійович Триндюк. Народився в селі над Дніпром. Тут зараз і живу. Довелося пожити й у місті. Навчався спочатку в ПТУ на тракториста. Мало не сів там за бійку. Випадково проходив поряд а міліція замела разом з усіма. Мене з бурси через  роки мама ледь забрала. Вже скільки усього їм вивозила щоб через вечірку атестат видали. Потім відправила до інституту на історика. Поступив. Отримав диплом. Майже два роки вчителював. А потім спочатку лікарі а потім і воєнком остаточно зневірилися в моїй непридатності до стройової служби й у  роки й  місяців відправили в армію у стройбат. Де й донабув такби мовити на практиці професію тракториста. Після служби повернувся в село до батьків. Не втерпів – майже одразу женився народив дітей і угруз у землю по самі помідори. Щось на стройбаті в мені змінилося. Пішов працювати трактористом у агрофірму яка утворилася як тепер кажуть на базі колишнього нашого радгоспу “Червоний винороб”. Мабуть зів`яли в мені ще нестійкі паростки інтелігенціі що намагалися засіятися у ВУЗі та під час вчителювання. Але трішки корінців таки залишилося. Люблю іноді похвалитися незвичним для села слівцем. Живемо в своїй хаті окремо від батьків. Вдома держу господарство. У спадок від діда отримав автомобіль  старенький Москвич . Поважаю сало з цибулею. Буває вип`ю. А можу й не випити. Коротше живу як усі в нашому селі... Оповідки мої то випадки з реального життя. Всі вони десь колись і з кимось відбувалися. Розповідаю я їх здебільшого на перекурі після обіду як слово зайде. Слухачі – такі самі трактористи як і я. Іноді ще буває підійдуть як посуд помиють дівчата з бригадної їдальні а ще кладовщиця тьотя Маня й обліковець Тетяна. То я тоді збавляю оберти в деяких подробицях. Вуха жіночі поіншому влаштовані...  Буває оповідаю й десь у дорозі як кудись їду... Отож тепер ці історії взнаєте й Ви... Історії Малої Історії


 


Рецензии