Псалом Давида 18

Галина Баварская: литературный дневник

18:9
18:10
18:11
18:12
18:13
18:14
18:15
Церковнославянский (рус)
Языки
Въ коне;цъ, псало;мъ Дави;ду.
Небеса; пов;;даютъ сла;ву Бо;жiю, творе;нiе же руку; Его; воз­в;ща;етъ тве;рдь.
Де;нь дни; от­рыга;етъ глаго;лъ, и но;щь но;щи воз­в;ща;етъ ра;зумъ.
Не су;ть р;;чи, ниже; словеса;, и;хже не слы;шат­ся гла;си и;хъ.
Во всю; зе;млю изы;де в;ща;нiе и;хъ, и въ концы; вселе;н­ныя глаго;лы и;хъ: въ со;лнц; положи; селе;нiе свое;:
и то;й я;ко жени;хъ исходя;й от­ черто;га сво­его;, воз­ра;дует­ся я;ко исполи;нъ тещи; пу;ть.
От кра;я небесе; исхо;дъ его;, и ср;;тенiе его; до кра;я небесе;: и н;;сть, и;же укры;ет­ся теплоты; его;.
Зако;нъ Госпо;день непоро;ченъ, обраща;яй ду;шы: свид;;тел­ст­во Госпо;дне в;;рно, умудря;ющее младе;нцы.
Оправда;нiя Госпо;дня пра;ва, веселя;щая се;рдце: за;пов;дь Госпо;дня св;тла;, просв;ща;ющая о;чи.
Стра;хъ Госпо;день чи;стъ, пребыва;яй въ в;;къ в;;ка: судьбы; Госпо;дни и;стин­ны, оправда;н­ны вку;п;,
вождел;;н­ны па;че зла;та и ка;мене че;стна мно;га, и сла;ждшя па;че ме;да и со;та.
И;бо ра;бъ Тво;й храни;тъ я;: внегда; сохрани;ти я;, воз­дая;нiе мно;го.
Гр;хопаде;нiя кто; разум;;етъ? От­ та;йныхъ мо­и;хъ очи;сти мя;,
и от­ чужди;хъ пощади; раба; Тво­его;: а;ще не облада;ютъ мно;ю, тогда; непоро;ченъ бу;ду, и очи;щуся от­ гр;ха; вели;ка.
И бу;дутъ во благоволе;нiе словеса; у;стъ мо­и;хъ, и по­уче;нiе се;рдца мо­его; предъ Тобо;ю вы;ну, Го;споди, помо;щниче мо;й и изба;вителю мо;й
***
Небеса проповедуют славу Божию,
и о делах рук Его вещает твердь.
3 День дню передает речь,
и ночь ночи открывает знание.
4 Нет языка, и нет наречия,
где не слышался бы голос их.
5 По всей земле проходит звук их,
и до пределов вселенной слова их.
2-7
Рим 1:20
2
Быт 1:6Пс 96:6Деян 14:17
3
Пс 73:16
4
Пс 8:2
5
Иер 31:39Рим 10:18
Он поставил в них жилище солнцу,
6 и оно выходит, как жених из брачного чертога своего,
радуется, как исполин, пробежать поприще.
7 От края небес исход его,
и шествие его до края их,
и ничто не укрыто от теплоты его.
6
Суд 5:31Екк 1:5
7
Втор 30:4Пс 112:3
8 Закон Господа совершен,
укрепляет душу;
откровение Господа верно,
умудряет простых.
9 Повеления Господа праведны,
веселят сердце;
заповедь Господа светла,
просвещает очи.
10 Страх Господень чист,
пребывает вовек.
Суды Господни истина,
все праведны.
11 Они вожделеннее золота
и даже множества золота чистого,
слаще меда
и капель сота.
8
Пс 11:7Пс 22:3Пс 92:5Пс 110:7Пс 118:98-100Рим 7:122 Тим 3:15
9
Пс 11:7Пс 12:3Пс 118:30Пс 118:1282 Петр 1:19Еф 1:18
10
Пс 118:42Пс 118:142Пс 118:151
11
Пс 118:72Пс 118:103Пс 118:127Притч 8:10Притч 16:24
12 И раб Твой охраняется ими;
в соблюдении их великая награда.
13 Кто усмотрит погрешности свои?
От тайных моих очисти меня;
14 и от умышленных удержи раба Твоего,
чтобы не возобладали мною.
Тогда я буду непорочен
и чист от великого развращения.
12
Пс 46:1Притч 29:18
13
Иов 34:32Пс 50:3-4Пс 89:8Пс 139:61 Кор 4:4
15 Да будут слова уст моих и помышление сердца моего
благоугодны пред Тобою,
Господи, твердыня моя и Избавитель мой
***


"Во все концы глаголы их: в солнце положи селение своё: оно, как жених..." - так написано в тексте на церковном славянском языке!
А, что читаем в синодреальном переводе?!
" он поставил в них жилище солнцу"?!
Далее, в церковнославянском тексте:
"Ибо раб твой хранит я, внегда сохраните я воздаяния многого"
Внегда - где ( гда?) Вне - во внешнем мире хранить своё собственное " я", как некую ценность от Творца данную!
Сравним с "всегда" где? - во всём!
А нам навязали вот, что:
"И раб твой охраняется ими в соблюдении их великая награда"
Изначально религия учила беречь своё "я", как место имения в Боге.


***
Небеса поведают славу Божию, творение же руку Его возвещает твердь. День дни отрыгает глагол, и нощь нощи возвещает разум. Не суть речи, ниже словеса, ихже не слышатся гласи их. Во всю землю изыде вещание их и в концы вселенныя глаголы их: в солнце положи селение Свое, и Той, яко Жених исходяй от чертога Своего, возрадуется, яко Исполин тещи путь. От края небесе исход Его, и сретение Его до края небесе, и несть иже укрыется теплоты Его. Закон Господень непорочен, обращая душы, свидетельство Господне верно, умудряющее младенцы. Оправдания Господня права, веселящая сердце, заповедь Господня светла, просвещающая очи. Страх Господень чист, пребываяй в век века: судьбы Господни истинны, оправданы вкупе, вожделенны паче злата и камене честна многа и слаждшия паче меда и сота. Ибо раб Твой хранит я, внегда сохранити я, воздаяние много. Грехопадения кто разумеет? От тайных моих очисти мя, и от чуждих пощади раба Твоего, аще не обладают мною, тогда непорочен буду и очищуся от греха велика. И будут во благоволение словеса уст моих, и поучение сердца моего пред Тобою выну, Господи, Помощниче мой и Избавителю мой.



Другие статьи в литературном дневнике: