Мiй перший фаблет

Братислав Либертус Молящийся: литературный дневник

Вчора я купив свій перший фаблет.
Точніше, замовив 8-го числа, мав отримати у п'ятницю, але оскільки кур'єр заблукав, то отримав учора.


Модель Lesko mobile 7" 1/16 Gb


Ціна 1600 грн, плюс 50 грн за професійне нанесення захисної плівки (плівка у подарунок), плюс microSD 64 Gb за 270 грн, плюс дві обкладинки по 80 грн, (я вибрав білу та аквамаринову), плюс доставка - загалом вийшло трохи більше двох тисяч.


Я втішений. Розібрався швидко. Накачав з Плеймаркета купу іграшок, і завис на Бульбашках: тішуся, мов дитина. Зрозумів, що найближчим часом куплю ще один такий самий: для більш серйозних задач, пов'язаних із фінансами. А потім іще щонайменше два: один адаптую під вивчення фінської мови, інший під польську.


Одним словом, мені сподобався. Повагавшись, одягнув його у аквамаринову обкладинку. До купи у мене виявилося аквамаринове зарядне і аквамариновий адаптер, куплені колись у Елмірі. Отож, мій фаблет, адаптований для іграшок, повністю у формі.



Другие статьи в литературном дневнике:

  • 12.04.2020. Мiй перший фаблет