Анекдоты на суржике 2 Пидманули Галю, увэзли с собою

Якось у нэдилю стара Подиломиха пидийшла до Ивана та штурхнула його пид востри ребра.
- Геть до свыни! Шо розвалывся, трастя твоий головьи!!!

Иван побачив, що жинка не жартуе (стара Подиломиха часом полюбляла такий жарт: згорнуть Ивана з печци, колы вин посэрэдь нощи дывыцця пьятый сон чи шось таке мрие. Той вид цёго, больнячи вдарывшись худэнькою жопой об дэрэвьянну скамейку, прыймався скулить, як хворе цуценя. Но цэ не то.)… Ось так: побачив, що Подиломиха знову мае вид, як Напольон, Иван закряхтив та потрусыв до свыньятника.

Сама ж почала пэрэкладать якись тряпки з одного шкапа до другого, а шось на вид дорогэ та цикавэ ховать у сундук з гарными медными углами и замком в цэлэ кило.

- Ой, стара маупа, здоровеньки булы! – крыкнув хтось у викно. Подиломиха глянула та побачила ту сусидку, шо мае розвлик стрыбаты чэрэз забор и бигаты по огородам, выкатив очи, як Крупска (портрэт цей жиночки – Крупской – высив у Подиломихи над робочим столом як символ хвеминизма и жиночой красы).
Подиломиха сробыла рожу, як зъила лимон, и пидийшла до викна.
- Чого тоби, Кравчучка? Шо ты, як на базари зранку! Нэ бачишь, справу роблю!
- Ооо, справу вона робыт! Ось я тоби зараз таке роскажу – обссысся!
Подиломиха, хоч знала, шо ця газэль мало чого путного може казать, разклала цицки на пидвиконныку и прыготувалась слухаты.

- Я тоби кажу, цэ писня! Наша Галя, Рудой Манды доця, поихала у город Фастов на роботу. Прыйшла до дирехтора та каже, дура: «Визьмить мене як сэкрэтаря! Буду ваши сэкрэты надийно хороныть. Я, якщо война, никому ничого нэ кажу! Ворог нэ пройдэ!» А дирехтор ей: «Иди к доктору, принеси справки, а там и посмотрим… как тебя взять.» Та поихала Галя на мэд-огляд.
Дохтор Галю стукав молотком, дывылся ий у рот, слухав шось у Гали мэжду цицек, а потим написав справку и каже:
- Идите, Галя, теперь к гинекологу в тридцать восьмой кабинет.
Ну, Галя и пийшла. Шось там у кабинети робыла, и тэж со справкой выйшла. Дывыцця у цю справку, а там таке… Побигла Галя знов до гинеколога та крычыть йому:
- Гвалт, люды добри, рятуйтэ!!! Куды ж я с цею справкой пиду!
Дохтор окуляри знымае та каже так зацикавлэно:
- А что вам, девушка, не нравится?
Галя у сльозы, тыче нохтем у бумагу так крычыть, як ранэна у саму жопу:
- Вы шо мени напысалы туто го!!!
Дохтор ей:
- Написал по результату обследования: «Здорова».
- Ось я и кажу, - вое Галя, - як я тэпэр буду людям в очи дывыцця!  Ни, щоб «Малэнька» чи «Така, як у всих»!!! А вы – «Здорооова»!!!

- Хм… - казала Подиломиха, - так чого, взяли Галю у Фастови на роботу, чи шо?
- А я там знаю? Хвакт остаецця хвактом: вэрнулась Галя на сэло, к мамце, и зараз воны до шлюбу готовяцця.
- До шлюбу??? О цэ цикаво… Дуже я полюбляю горилку на хольяву. Ну, Кравчучка, кажи мени подробнише…

Поки стара Подиломиха с Кравчучкой тайно балакали, Иван стояв по колено у гамне и стукав лопатой по забору. Вкруг його бигалы свыня со свынёнком и дуже мешали працювать, тягая Ивана за рубашцю тудой-сюдой. «Ось я тоби, хвороба!» – кричав Иван и топав сапожком по гамну. Потим понуро заспивав:
- Ой, мамо-мама, я люблю Динамо, йидэм на субари бачыть гру в финали…
Затурканый, пидняв вин очи та побачив, як до нёго по сынусоиде прыблыщуецця сусид Пэтро Кравчук. Зробыв дуже важный вид, Иван пыскляво матюгнулся та кинув в свыню лопатой, щоб Пэтро був у курси, хто у цёму будынку хозяин. Пэтро заржав та пидийшов поблыщще до плэтня.

- Иван, а ты чув, як москали кажуть «пыво»? – басом и пэрэгаром казав вин.
- Ни! – пыскнув Иван.
- Воны кажуть «пиииииво!!!»
- Повбывав бы! – з сэрдцем поклявся Иван у видповидь. Писля цёго запитав:
- Кажи, Пэтро, шо в мире робицця. А то стою тут у свынятнике, як у пещери зловоньной, и ничогоссенки соби не у курсе.
- Шо в мире – я тэж не у курси, а шо на сели – цэ будьласка. От Андрэй кныгу напысав про то, як грать на картах в дурня, так и назвав: «Карты на сэли». Кажуть, у городи дуже популярна брошюра. А Галька йде за Ваньку, тому що у Фастови ей справку дал дохтор по ****е, а там так и напысано – «Здорова», так шо окрим Ваньки Галю брать нихто несхотив. Га-га-га! – звучно заржав Пэтро.
- Ги-ги-ги! -  затрусывся Иван солидарно.

Дружеску розмову перервав густый и протяжный паровозный вопль Подиломихи:
- Иваааан, шоб ты горив, холера, бигом до хаты!!!

Извиняючись кивнув другу, Иван взвизгнув та побиг подскакуючи в хату. Там стара Подиломиха  обняла його по-материнському и ласкаво казала:
- Ну, готуйся. Нас на весилля позвалы. Так що зараз зшию тоби нови штаны, щоб був ты, ебако мой, у всей своей красе! Усеж-таки ты у мене не ***ня якась, а ридна кровиночка! – писля чого сжала бидного так, що у нёго треснулы риобра и лопнулы на жопи портки.

Продовження – будэ!


Рецензии
Ось вам. Насолоджуйтесь.

Злая Юлия   18.06.2004 17:58     Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.