Oфицep OBC

Oфицep OBC
 
По "5-му каналу" дивився інтерв‘ю із заступником міністра внутрішніх справ Олександром Фокіним (не знаю, чи у прямому ефірі, чи повтор). На питання Данила Яневського "Був до Вас тут ще один працівник МВС, так він казав, що усі даїшники зобов‘язані відносити по двісті гривень на добу. Чи це правда?" Фокін відповів, що це "абсолютна НІСЕНІТНИЦЯ, що такого не може бути – може звичайно комусь хочеться, щоб так було, але цього нема?".

Так от, я офіційно заявляю, що з сьогоднішнього дня я підтримувати нову владу НЕ буду. Я - офіцер органів внутрішніх справ, з вищою юридичною освітою, який тричі голосував за Ющенка, який у вільний від роботи час мерз на майдані, який, відігріваючись вдома не вимикав "5-й канал". Я стверджую, що на парламентських виборах за провладні сили голосувати НЕ БУДУ!

Ви мене спитаєте чому? Я відповім Вам. Ні, я не чекав, що за три місяці мине економічна криза, я не чекав, що вирішаться соціальні проблеми, я не розраховував на те, що у мене буде заробітна плата 5 000 гривень. Я вважаю себе досить освіченою людиною, щоб зрозуміти: економіка - це надінертний механізм, і щоб він почав працювати, потрібні не місяці, а роки.

Я чекав одного - чесності, відсутності брехні, відвертості, щирості! І чого я дочекався?! Слухаючи відповіді заступника міністра, я відчув себе ніби рік тому - усі ми, співробітники органів внутрішніх справ слухали брехню по телевізору від Білоконя та ін. про те, що крива злочинності неухильно повзе униз, що хабарництва та корупції у міліції майже не залишилося ("так поодинокі випадки, які ми контролюємо, документуємо та викорінюємо..."), і що постійно підвищується рівень матеріального забезпечення ОВС тощо.

ДЛЯ ТИХ, ХТО ПОВІРИВ У СЛОВА ФОКІНА, Я ЗАЯВЛЯЮ - ЦЕ ВСЕ БРЕХНЯ.

І працівники ДАІ, і працівники Державної служби боротьби з економічною злочинністю зобов‘язані брати участь у поповненні "позабюджетних фондів", якими розпоряджається керівництво рай- і міськвідділів.

Не знаю, як у ДАІ, але можу розповісти, як це відбувається у відділах ДСБЕЗ. Зранку на оперативній нараді все відділення викликає начальник відділення і каже - "Нам начальник райуправління поставив задачу - сьогодні до вечора повинно бути 1000 гривень на подарунок голові районного суду (у того завтра день народження)". Ну і далі нас дев‘ять оперів розбиваємось на трійки (три групи), ділимо всю територію району на три, і їдемо "зашибать деньгу" по лотках, по точках, по валютчиках, по безакцизних товарах, по неліцензійних компакт-дисках...

Відмовитися ніхто, звичайно, не хоче. На це є дві причини. Перша - "причина батога". Ніхто не хоче позбутися посади, яку він займає. Друга - "причина пряника". З підприємця "сшибаєш" не триста тридцять гривень - суму, потрібну керівництву, а усі шістсот, а різницю кладеш до себе у кишеню.

Я спілкуюся з іншими працівниками ДСБЕЗ в інших районах, в управлінні ДСБЕЗ області, ця практика за останні п‘ять місяців взагалі не змінилася. Такі завдання ставляться, звичайно, не щоденно, але разів два-три на тиждень це точно. Субота - це взагалі "субботник", тому в цей день ніхто виявленням і документуванням злочинів не займається - усі їздять по точках, по ринках, гребуть гроші.

І тут чесні очі О. Фокіна заявляють, що практики поборів і корисливості через міліцейського керівництва вже нема?! А хто каже, що хай назвуть ці прізвища... Ага, я вже декілька разів був свідком того, як відбуваються подібні службові перевірки.

Сидить полковник - заступник по особовому складу, тут сидять Пупкін, Попкін і Папкін, які свідчать, що їх майор Іванов примушував брати хабар. І між полковником та майором Івановим відбувається такий діалог:

- Майоре Іванов, Ваші підлеглі Пупкін, Попкін і Папкін кажуть, що ви їх примушували брати хабарі і віддавати Вам, це правда?"

- Ні, товаришу полковнику, мамою клянусь!"

- От бачите, товариші Пупкін, Попкін і Папкін, майор Іванов – чесна людина і гідний офіцер".

На цьому службове розслідування закінчується.

Чи варто казати, що трапляється потім з цими Пупкіними?

Зважаючи на вищезазначене, я можу сказати у МВС - НІЧОГО НЕ ЗМІНИЛОСЯ, і перспектив я не бачу. І не треба мені казати про "поступовість" та "послідовність". Поступовість, послідовність потрібні у економічних реформах. У реформі ж правоохоронної системи потрібна РАДИКАЛЬНІСТЬ. Тільки тоді ми зможемо навести порядок, як у самих правоохоронних органах, так і ззовні...

Я не шкодую, що підтримував нову владу у жовтні-січні... Але більше робити цього не буду. Сам ніколи не брехав та іншим дозволяти не маю права!

Якщо Вам потрібні конкретні прізвища, пане Луценко, я залишу їх Вам на особистий імейл...

09-05-2005, 21:26


Рецензии