Другий шанс на життя

       Взимку завжи надто рано темніє. Страшно виходити на вулицю, бо не знаєш – що тебе чекає. Наше життя може бути довгим та щасливим, але воно може й обірватися в одну мить. І ніколи не здогадуєшся – що то за мить і чи можна її попередити.
       Ми йшли темними провулками, безпечно спілкуючись про таке дивне життя. Ми були молоді і, так, ми хотіли жити. Ми прагнули робити добро й залишати глибокі сліди в суспільстві. Ми годинами могли розмовляти про істинні цінності людини, про необхідність створювати щось своє. Перехожі часто чули наші голосні вигуки про любов, дружбу і вірність. І ми не соромилися своїх поглядів! Ми знали, що нас не зрозуміють, добре це знали. Часто до нас підходили молоді хлопці та дівчата. Деякі з прихильністю, інші – з відразою. Ми співали гімн України так, що потім боляче було ковтати. Ми посміхалися до всіх! Так, ми випивали. Але то було не задля хоробрості, а лише щоб.. Я не знаю – ми так і не змогли зрозуміти – для чого..
       Іноді ми підлещувалися до якогось хлопця, беручі його з обох сторін за руки. У багатьох випадках вони лише посміхалися до нас й казали, що такі симпатичні дівчата повинні сидіти вдома, а не гуляти у пошуках небезпеки. Разом ми сміялися й кепкували з юнаків! Вони були для нас дітьми, що їх треба любити й оберігати.
       Але ніхто не бачив нас тоді, коли ми поверталися. Ми жили разом в одній кімнаті з великим балконом. Ми запалювали кавові свічки й вона клала свою голову мені на коліна. Вона була старша за мене. І в неї була саркома. Таке дивне слово – я зажди вважала, що то щось гарне, щось тепле. Але ні. Жахлива помилка. Саркома – це рак! Це смерть..
       Ні, в нас жила боротьба! І ми разом боролися! Ми були щасливі! Вона завжди засинала першою, бо я знаю – що таке, коли хтось колупається в твоїй голові. Це заспокоює, заколисує. Її очі поволі закривалися, а по моїм щокам котилися сльози. Я лише благала небеса, щоб вона не почула мене..
       Заспокоївшись, я засинала. Так ми і спали разом, як кошенята – притулившись одна до одної..
       Життя.. Якщо Бог подарував їй життя – вона не може померти! Вона отримала другий шанс..


Рецензии