Твои десять теорий. На укр. яз

У тебе існує лише 10 теорій.
Теорії, через які ти змінив плин свого життя. Перекроїв принципи. Ті десять теорій, що навіки закрили тобі двері у колишнє життя.
Теорія перша. Ти ніколи не заговориш з незнайомою людиною, що спитає у тебе: «Котра година?». Ти вважаєш таких людей низькими, лінивими та не здатними навіть купити собі годинника.
Теорія друга. Твій телефон завжди увімкнений. Але ти ніколи не відповідаєш на дзвінки, що відбуваються серед ночі. Ніхто не має право потривожити твій бездоганний сон.
Теорія третя. Ти п’єш лише чорну каву. Для тебе є нормальним те, що, коли тобі пропонують каву з вершками, ти розповідаєш, яка вона гидка. Лише справжні цінителі цього напою розуміють, наскільки краща звичайна чорна кава. Класична....
Теорія четверта. Рівно о 10 ранку ти слухаєш музику групи Нірвана. Вона дає тобі сил і зберігає добрий настрій. Тому в цей час тебе не варто відволікати по дрібницям. А дрібницею може стати навіть пожежа у сусідній квартирі. Що вона значить перед цими чудовими акордами...Сплетінням нот...
Теорія п’ята. Щоб заслужити твою посмішку треба бути дуже кмітливим. Ти знаєш усі жарти. Але не всі ти вважаєш вдалими. Твоя посмішка—це немов ривок на останніх кілометрах дистанції. Немов написаний вірш...Невиданий збірник...Далека мрія.
Теорія шоста. Твоя улюблена гра—шахи. Ти знаєш усі нюанси цієї гри. Можеш наперед вгадати хід супротивника, його маневри.
Так і у житті. Мені здається, що ти знаєш кожне моє наступне слово. Кожен жест. Навіть те, куди я кину свій погляд...Як буде називатися мій наступний вірш. О котрій години я тобі подзвоню.
Теорія сьома. Твоє хобі—це критика. О так, у цій справі ти дійсно професіонал. Я бачила твій щоденник. У графі «Творчість» значиться ціла тисяча імен, чиї творіння не сподобалися тобі. Тобі все одно скільки людина затратила зусиль...Скільки часу писала...Скільки літрів кави випала, щоб закінчити речення...абзац...сторінку...Усі ці умови не вплинуть на твоє сурове рішення.
Теорія восьма. Ти ненавидиш спортивну одежу. Чи то фірмовий Адідас, чи куплений у переході одяг, взуття.
Теорія дев’ята. Твоя самотність—це не сум. Вона дає тобі свободу. Немов крила. Немов янгол. Ти не прив’язаний до якоїсь однієї людини. Ніхто не сміє порушити твою незалежність.
Теорія десята. Не дивлячись на теорію 9, все ж ти маєш противагу їй. На світі МОЖЕ БУТИ лише ОДНА людина, що зможе існувати поряд з тобою...Із тобою...Тримати твою руку і берегти серце. І ця людина....
Теорія перша. Саме через неї я завжди ношу годинник. Дивлюсь на час...І забуваю. Але ніколи не спитаю в тебе.
Теорія друга. Я ніколи не подзвоню тобі о пів другого ночі, щоб почути твій голос...спитати як справи...чи попросити приїхати. Це марно. Я змирилася з цим.
Теорія третя. Саме тому ти ніколи не пропонуєш мені піти у кафе. І байдуже, що до нього йти лише кілька метрів.
Теорія четверта. Дивно, але саме суперечка про цю групу познайомив нас. Ти стояв поряд зі мною. Натягнув навушники і дуже гучно слухав музику цієї групи. Я намагалася зосередитися на написанні мініатюри...
Теорія п’ята. Я завжди дивувалася тому, що ти всміхався, коли я намагалася тебе розвеселити. Ну що ж. З часом я почала руйнувати дійсність та незламність твоїх заповітних десяти теорій.
Теорія шоста. Я не полюбляю шахи. Мабуть, це не моє. Моє це—творчість.
Теорія сьома. Саме через цю теорію ти бачив лише кілька моїх творінь. Навряд чи ти здогадувався, що я не спала ночами, перероблювала їх так, щоб ти не зміг сказати хоча б одне ПРОТИ. А що я отримувала натомість? Лише одна—ДОБРЕ.
Теорія восьма. Ні, ти ніколи не змусиш припинити одягати мої улюблені кросівки Адідас. Знаєш, а ти дуже смішний, коли намагаєшся сперечатися зі мною.
Теорія дев’ята. Це немов вирок.
Теорія десята. ...я...
Я вірю, що згодом усі твої теорії стануть тобі не такими важливими.
І залишиться лише одна.
Десята.


Рецензии
Алёна, красивое сочинение.
А Ты с ХАРАКТЕРОМ!
Ещё с каким!
Правильно!
Очень красивый язык!
Надежд на перевод никаких?
А по сути - я приветствую Героиню!
К несчастью, я хорошо понимаю лишь музыку типа Deep Purple!
А в языках, включая русский, - только зритель.
Удачи Тебе и терпения: работать и любить!

Артём Киракосов   30.03.2008 08:02     Заявить о нарушении
Спасибо большое:)
Надежды на перевод..есть всегда)
Правда..нужна заняться этим.Просто не всегда хватает времени.Но я обязательно это сделаю)

Алёна Лобанова   30.03.2008 11:35   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.