Подих

Я дивлюся на Луну. Я дивлюся саме на луну, а не на Місяць, бо місяць - це бездуховна технічна назва цього

фантастичного космічного тіла, а Луна - це дуже багатозначне, глибоке слово.

Я бачу на Луні усе той же малюнок, яким вона звернута до нас вже багато-багато років. Но я не почуваю

ніякої банальності, сьогодні я відкрив у Луні щось нове для себе, глибоке, незрозуміле почуття на рівні тих почуттів котрі неможна зрозуміти, котрі знаходяться десь між духовним світом так якимось більш високим простором. Не знаю.

Як приємно, іноді, дивитися у глибоку, ідеальну темно-синю далечінь неба! Дивитись на легко підсвітлені

хмари, и тоді по дорозі цього сяяння очами приходиш до Луни. А Луна тільки-но відчистилася від легкої завіси з хмар и яскраво освітила усе навркуги! Та в цьому сяяні є щось!… мабуть я вже говорив про це?

Луна - це захоплююче, дивовижне створіння, проігнорувати яке не може ніхто! Зовсім ніхто!

Але кожен, дивлячись на Луну Щось бачить, і у кожного це “щось” своє, і николи вони не будуть однаковими! Луна - це усебачуще і усепроникне око, або навіть душа, мабуть душа. Луна для кожного є втіленням тієї душі, навіть ні тієї, яку він хоче бачити, а душі, яка усе зрозуміє, та зі своєї недосяжної висоти мудро промовчить - на усе відповість.

Мене, імовірно чекають проблеми, в мене повна каша у почуттях. Но я, виходячи, побачив її величність

Луну! Хмари повільно розходились перед нею і в мене на душі став до жаху романтичній настрій! Бо вона світила так Яскраво, яскраво……

P.S. Прошу вибачити мене за невеличкий жах з точки зору української мови.

P.P.S Написано під впливом “Intermezzo” Михайла Коцюбинського


Рецензии
Владислав! Добрый вечер! А я и не знала, что можно что-то вставлять на укр. мові. У меня заведен соответствующий шрифт. С удовольствием вставлю что-либо ДЛЯ ВАС.Помилок у Вас багато. Не стоит, наверное, их перечислять. А вообще-то хороший пейзаж. Вы - поэт.

Любовь Розенфельд   10.06.2008 22:28     Заявить о нарушении
Вы знаете, Любовь, хоть я Вас не знаю лично - по Вашим произведениям и мнениям вы для меня - очень уважаемый человек, представитель нормального человечества на этом сайте. Ваше мнение мне очень польстило :)
На счёт ошибок - я в очередной раз скажу, что знаю. Как сессия закончится буду за себя братся.

Владислав Лувер   10.06.2008 23:28   Заявить о нарушении
Владислав! Честно признаюсь, что до 10 класса писала просто неграмотно. Потом взялась. Недавно тест был в ин-те по русскому яз., я БЫСТРО ответила на 7 из 8 вопросов. Меня поздравили. Так что всё будет. Стоит только захотеть.

Любовь Розенфельд   11.06.2008 13:58   Заявить о нарушении