Я, блять, янгол. Украинское

Для тебе життя – гарна прикраса, комфортабельне доповнення до твого «чєртовскі прівлєкатєльнава» я. Ти лише мило посміхаєшся та називаєш кожну незнайому річ “ну отою фігньою» або просто «хрєнью».  Ти не заціклюєшся на живописних ландшафтах навколо твоєї вродливої макітрочки, а лише цілеспрямовано йдеш до своєї мрії – заробити кучу бабла та навіть підтиратись їм, нещадно змиваючи франкліна у туалеті. «Я, блять, янгол. Я, розумієш ти чи ні?, я, бля, отака ідеальна лічность, що це піпєц, яка я вродлива, розумна і попсовита. Адже по повитим тепер бути модно. Отже, я модна лічность. Я в сто разів краще тебе, у мене шмотки у сто крат яскравіше ніж в тебе, і похуй що я тупий, похуй, що ти талановитіше. І взагалі ти чмо – чєловєк мєшающій общєству», - це звичайні твої слова, коли ти виходиш з вбиральні з довольною улюбкою – тренуєшся принизити нижчу від себе расу - людину. З офігівшими від насолоди очима ти виходиш на люди, поправляєш локони волосся, або якшо ти чоловічого роду – підтягуєш краватку. Твоя голівка наповнена чорним порохом, який ось-ось вибухне. Єдине, що втішає – те, що твоя голова вибухне разом із тим, що внутрі. Для тебе все у русі диснейленда та режимі макдональдса. Ти знаєш ціни бензину, штань та ременів від дольчігабана краще, ніж скіки тобі років. Ти давно знаєш, що один у свого батька, єдиний нащадок. Єдина копілка, в яку слід вкладати гроші, акуратно просовуючи у щілинку.  Спа-салони, солярії, засмагле тіло, олійка від сонця, дорогі окуляри, брульянтовий годинник і безліч кредиток у гаманці – ось що може дійсно описати тебе. Ти не такий як всі, ти не гірше. Може навіть краще. Адже, кожен виділяється чимось. Може твоє призначення виділитись дибілізмом?


Рецензии