без тебе

Забуті хижі кімнати - ванна, вбиральня, зала, спальна, кухня, балкон. ВОни всі сірі. Без освітлення, хоч би в які яскраві кольори не були б пофарбовані стіни. Старі меблі. Все закладено. Все під п"ятирічним слоєм пилюки. Це мій старий дім. Це моє старе життя. Старі світлини у дешевих рамках. Там я. Там ти. Ми вдвох. там мої вірші. До тебе. Твої малюнки. Мені. Наша неготова страва. бєзмятєжно залишки якої прилипли до сківіродки тепер вже на завжди. Наше ліжко. М"яте. Ти так і не застелив його, хоч уходив на роботу останнім. Ти також не прибрав гладільну дошку. Вона так і стоїть біля відчиненої дверцятки шафи. Ми з тобою ніколи не прибирались. Наша кицька безтурбно ширяла по кімнатам, змітаючи пил пишною хвостякою. Потім ми її забрали. Поїхали в нове помешкання. Без тебе. ****ь. Це мої спогади.


Рецензии