Ак анага карыздар Аскар Калмуратулы Жетпiсбаев

Мен Аскар Калмуратулы Жетпісбаев 1970 жылы казан айынын 21-інде Актобе каласында дуниеге келдім. Суйегім – Жеті ру, ішіндегі Табын. Анам Сулухан мен туганда кайтыс болып кетіпті. Бір анадан 3 ул, 2 кызбыз: Баян, Зылиха, Саржан, Нуртас жане мен. Екінші шешемізден Гулнур мен Аян. Жубайым Айгул Рахымберлікызы – «Ак ананын» касында емші. Уш кыз, бір улым бар: Анар, Жулдыз, Сулужан, кенжем Кадырбек.

2000 жылы ушінші кызым кояншык ауруымен ауырып, аузынан кобігі агып, талып кулап калатын. Ол кезде мен темекі, анаша шегіп, арак ішетінмін, суык журістерге баратынмын. Бір куні туні бойы ішіп-ішіп, тан атканда ауыратын 3 жасар кызымды «Ак анага» алып келдім. Сол кездері дарет алу не екенін білмейтінмін.

Отырмыз, бір уакытта «Ак ана» сыра, шарап, арак ішіп келгендерін шыгып кетіндер деп айтты. Мен оны кайдан біледі деп, былк етпей отыра бердім. «Ак ана» куып шыкты. Ертеніне «Ак ана» жолдас балаларыма кызын тастап, озі келсін деп, салем айтып жіберіпті. Ордага кіріп келгенімде «Ак ана»: «Саган кыз керек пе, алде осындай журіс керек пе?»,– деді.
– Кыз керек.
– Кыз керек болатын болса, бес уакыт намаз окисын, Алланын адал жолымен журесін, арак ішпейсін, шошканын етін жемейсін, ойнас жасамайсын. Келісесін бе?

– Келісемін,– деп букіл халыктын козінше Куран устатып, суйдіріп, уадемді алып, намазга жыгылттырды. Онан кейін «Ак жолмен» аулиелердін басын аралап, зиярат етіп келдім. Келгеннен кейін емге шыгарды. Емдейтін ауруларым: нашакорлар, арак ішетіндер, кумар ойнайтындар. Анда-санда орданын имамы болмай калган кезде дем саламын.

2001 жылдын Кадыр тунінін «Тан» намазынан кейін тус кордім. Тусімде бір аксакал адам: «Аулие бала суйгіздім», – деді. Осы кезде келіншегім жатыр эрозиясымен ауыратын, бала котеру мумкін емес деген болатын. Тылсым куштін асерімен келесі жылгы оразада, далірек айтканда, Кадыр туніне бір кун калганда келіншегім босанып, улды болдык.

Куанышымыз койнымызга сыймай, «Ак анага» ниет етіп едік, атын «Ак ана» Кадыр тунінін курметіне есімін Кадырбек деп койды. Мен озімді «Ак ананын» алдында омір бойы карыздармын деп есептеймін.

Ас;ар ;алм;рат;лы Жетпісбаев; ;аскеле; ;аласы, тел. +7 702 511 73 26;


Рецензии