Я замислююсь все бiльше

Я чомусь замислююсь все більше
Про все те, що є навколо мене.
Чим живу я, з ким спілкуюсь, що цікавить,
І чому в останній час люблю дерева.

Я люблю птахів, траву і квіти,
Хмари в небі, хвилі на воді.
Я люблю коли сміються діти,
І коли не сваряться батьки.

Ще люблю, коли у людях щирість,
І коли любов перемагає завжди.
І коли Господня милість
Нам дарує сили і відважність.

Я люблю, коли чудова пісня
Настрій мій підвищує раптово
Я люблю, коли осіннє листя
Ледве чутно під ногами випадково.

Ще одне “люблю”: люблю людину,
Що живе десь недалеко на Землі.
І від цього я в душі радію!
Вдячна Богу, що дає це все мені!

Вдячна за птахів, траву і квіти.
Хмари в небі, хвилі на воді.
Вдячна, що сміються поруч діти,
Вдячна, що не сваряться батьки.


Рецензии
Це гарний щирий вірш, Юліє! Трохи, можливо, треба б відредагувати.

Ирина Мадрига   22.06.2010 19:07     Заявить о нарушении
Ipa, щиро дякую за відгук. Але редагувати вірші, яким більше ніж 10 років....... не думаю...
Нехай залишаються якими є. Щоб краще було на їх фоні помітно, як моя майстерність писати вірші з роками зростає.

Воронцова Юлия   22.06.2010 20:07   Заявить о нарушении
Я редагую свої вірші, які в чорновиках у мене збереглися з моїх двадцяти-тридцяти років. Зараз мені 51. Гадаю, що й Леся Українка та Франко також редагували свої ранні твори. Майстерність - так, може зростати. Але поки письменник чи поет живий, він повинен, по можливості, повертатися й до старих своїх творів, не залишати їх сирцем для своїх читачів. Тим більше і тому випадку, коли вони можуть отримати вигляд готового продукту.
Вибачте, що трохи в сучасну ринкову термінологію Вас штовхаю, але так, це зрозуміліше. Книга з недосконалими віршами, яка вийде коштом Вашим чи Ваших спонсорів, зробить Вам погану послугу.
Коли я писала "Завербоване кохання" і вводила до нього вірші, написані задовго до початку роботи над романом, то також в окремих моментах робила виправлення. І це, повірте, нормально. Нещирі ті автори, які стверджують, що вони одразу, не вилізши з пелюшок, написали щось на зразок "Я памятник себе воздвиг нерукотворный".
А щодо майстерності, то вона іноді навіть шкодить таланту. Хоча, звісно, талант залишиться непоміченим, якщо до нього не додасться хоч трохи майстерності, професіоналізму, якщо хочете. У нашому випадку під професіоналізмом я маю на увазі здатність чути себе, власне слово, помічати в ньому неоковирності, зайвину, невідповідність контексту і т.д.
Я подивилася вчора Ваш сайт. Мене зацікавили Ваші знімки, бо я також фотографую, - здебільшого пейзажі, природу, іноді й портрети, - і трохи навіть малювати в "фотошопі" почала. Дуже захоплююче заняття, розвиває спостережливість, гостроту зору й образне мислення.
Залюбки ще до Вас заходитиму.

Ирина Мадрига   22.06.2010 20:59   Заявить о нарушении