спов дь д вчини

Я - дівчина.
Я практично неопізнаний обьєкт, ніхто не знає мене досконало, навіть я.
Все що відбувається в моєму житті взагалі не залежить від мене, все що відбувається з моєю душею - це тільки муки.
Я завжи сміюсь крізь сьози, усміхаюсь ворогам і рідним.
Я рідко чесна до кінця.
Я рідко слухаюь порад, хоча завжди їх потребую.
Я рідко думаю перед тим, як сказати комусь щось.
Емоції часто заміняють мені мозок.
Я чиста.
Я помічаю кожен погляд, кожне слово відлунується у моїй голові.
Я ніколи не роблю нічого просто так,  у моїх словах завжди  є інший зміст і кожен розуміє його по-різному.
Я кожну хвилину різна, не можу бути собою.
Щось в мені змушує мене бути самостійною, а я не хочу.
Я хочу бути вільною, все що мені потрібно - це Свобода.
Ніщо так не пестить мій слух як гарно сказане слово, ніщо так не пестить моє самолюбство як залицяння.
Я не змінюся вже ніколи.
Я ніколи не буду кохати одну людину, мені завжди буде потрібен хтось ще.
Я така яка я є.
Так, в моєму тексті 20 "Я".
ТАК! Я - ДІВЧИНА, І Я - ЕГОЇСТКА!


Рецензии