Привiт, мiй Принце

Привіт, мій Принце - як звичайно,
Тінь тріпотлива кружевна,
Вінок волосся золото-осяйний,
Очей блакитних дивна глибина.
Привіт, мій Принце.
День у день, щодня
Обмінюємось поглядами тихо.
І, знаєте, очей тих ваших дивних глибина
Не може приховати затаєне лихо.
Bonjour, мій Принце. Ось моя рука,
Ось моє серце, щире і відкрите.
Довіртеся мені - нехай палка
Відвертість зможе ваше горе погубити.
Довіртеся, відкрийтеся, скажіть,
Що коїться в душі вашій бурхливій?
Що непокоїть вас, предивний цвіт,
Зів'ялий передчасно після зливи?
Невинна ваша юність заплямована,
Нестримна туга ніжну шкіру старить...
Mon cher ami, ви наче затавровані
Клеймом печалі на вродливих чарах.
Відкрийте серце, і, можливо, зможу
Я вам зарадити - повірте, що відомо
Мені про душі все. Я допоможу.
Адже всі рівні в почуттях, як і перед законом.
Мовчиш... Торкає ніжні струни
На віях золотистих місяць-май
Мій Принце, ти убив свою фортуну.
Що ж... Ваша Високість... прощавай.


Рецензии