Эдуард Асадов Я могу тебя очень ждать...

Я  можу  тебе  довіку  чекати,
Довго-предовго, самовіддано, кревно,
Ночами у мріях блукати
Ні хвилину,  ні  днину, а вічність  напевно!
Хай  аркуш  злетить календарний,
Як пожовкле листя з верби,
Тільки хочу  напевно я знати
Чи потрібно тобі це чи ні.
Я хочу  долати в  житті
Перепони чагарників, хащ.
Я пустелею буду  брести,
По  пісках,  по тернистій путі,
Перехрестям  кривавих  пащ.
Все  прийму  і  докорів  нема
Хай  тривога  ятрить мої сльози,
Тільки  б знати, що все  недарма,
Що  не зрадиш мене ти в  дорозі.
Я  можу  за  тебе  віддати,
Все, що є у мене і  буде.
Я  можу  за  тебе прийняти
Гіркість  злиднів, горя і  бруду.
Я за  щастя  вважатиму  те,
Що  дарую  весь  світ погодинно.
Тільки б  знати,  що люблю я  тебе
І  кохання  взаємне,  невпинне.
Переклад червень 2009.




Рецензии