Не тремти, серденько


Не тремти, серденько,
Не зітхай так тяжко,
За твоїм віконцем
Заспіває пташка.
Почуття провини
Відхиляй одразу,
Не питай поради
У смутку та образи.
Пролетить над літом
Пух легкий кульбаби,
А за ним і осінь
Золотом привабить.
Заметілі вщухнуть
Білий сніг розтане,
Березневе сонце
Із-за хмар прогляне.
За твоїм віконцем
Забуяють квіти,
Будеш ти з коханням
Зустрічі радіти.
Будуть чарувати
Зорі недосяжні,
Відлетять за обрій
Думи твої тяжкі.


Рецензии
Друг мій правду від мене          
  втаїв,
Ворог мій злобу на мене  
  затаїв,
Чорний кіт мені дорогу           
  перейшов,
Втративши я дороге,            
Не знайшов.
Не сміявся я давно            
Від душі,
Розучився пити вино            
І поспішати.
І мені здається, зараз            
Все не так,
І мені зустрінеться не раз           
Той же ворог.
Але ось, сонечко зійшло, -           
Вже світанок,
Хто сказав, що все пройшло,           
Щастя немає?
І сказало мені воно:          
Не сумуй!
Адже любов є і вино, -          
На, тримай!
Розправ плечі, не тушісь, -          
І йди!
Тільки ранок, ще життя          
Попереду!

Абдуджабор Абдуджалилов   09.01.2013 01:16     Заявить о нарушении
Треба ще навчитись вмовляти себе, що тільки ранок...
Дякую щиро!

Татьяна Столяренко-Малярчук   10.01.2013 10:59   Заявить о нарушении
На это произведение написано 11 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.