маме

Твій образ, матусю, зі мною в дорозі,
Як гостя приходиш до мене ві сні,
Чому ж, моя рідна, стоїш на порозі
І сльози печуть твої очі ясні.
Твій смуток вугіллям розпеченим тліє
В моєму облитому кров”ю єстві,
Але ж він і рани глибокії гріє,
Лікує минуле, що тоне у тлі...
А пам’ять твоя, непорушна і світла,
В долонях своїх мої дні зберіга.
І смерті одвічная люта жага
Не знищить її, не сховає у часі.
Ти риму життя збережи в моїм серці,
І строфи надії утримай в мені,
Приходь, моя нене, до мене у сні,
Чекаю на тебе. Долаю розлуку!


Рецензии
Очень понравилось. На этом сайте есть еще на украинском стихи Виктора Дячка. Может, Вам будут интересны.

Александр Михайловъ   20.04.2010 22:22     Заявить о нарушении
спасибо, обязательно почитаю

Руслан Бедов   21.04.2010 22:19   Заявить о нарушении
Рiдна мати моя. Русским бы так писать.

А.ТОМ.



Александр Томичевский   07.02.2015 13:14   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.