Колыбельный сонет

Спи. Устал зрачок смотреть,
Уши - слышать, нос - сопеть,
Мысли - в голове блудить,
Руки - трогать, тело - жить.

Надо, надо отдохнуть.
Будь то здохнуть иль вздохнуть.
В бездне мозга твоего
Пусть приснится НИЧЕГО.

Всё устало вечно БЫТЬ,
Унывать, скорбить, ЛЮБИТЬ.
Паутина подземелья
Обовьёт твоё веселье.

После, может, будет РАЙ.
Спи, подруга, баю-бай.


Рецензии
А на Нашай Вялікай Мове - гэта ня верш, гэта твая аніма...душа...і мая..... Чытаю і чамусьці плачу.....мабыць па мне.....

Людмила Патароча   03.02.2011 00:39     Заявить о нарушении
Людок! Ты ўжо тут? Рады цябе чытаць і адчуваць!:)
Рады цябе чуцЬ але лепей сустрэцца і чарачку кульнуць!

Игорь Симбирёв   03.02.2011 20:13   Заявить о нарушении
тут :)))))) Я ж твой Фан, з вялікай літары ''ФФФФФ'' Дзе мой кумір, там і я:))))))))) сустрэцца й кульнуць...., было б здорава!!!! :)))

Людмила Патароча   04.02.2011 00:26   Заявить о нарушении
Мой удзячны фанат...Гы...Прыемна аднак:):):):) Хутка буду вандраваць па Эўропе - можа і ўбачымся ў Міланскіх завулках. Хачу па рРадзіме Расіні пагуляць і на тваю італа-беларусачку паглядзець:) Ды й на цябе падзівіцца хачу. Не бачыў цябе сто гадоў...

Игорь Симбирёв   04.02.2011 11:23   Заявить о нарушении
Эхххх, як было б добра, нам сустрэцца!!!!! Я ў Беларусі заўседы хуценька-хуценька :( і за гэта ''хуценька'' трэба шмат чаго рабіць... Калі б ў цябе атрымалася да нас заехаць сапраўды....спадзяюся....зсумавалася па цябе... Расіні ўлыбнецца недзе там :)))

Людмила Патароча   04.02.2011 17:05   Заявить о нарушении
Пы.Сы... Ты запісаў гэтую песню? Чаму я яшчэ ня маю?

Людмила Патароча   04.02.2011 17:06   Заявить о нарушении
Людок! Ты яе чула! Яна ў кантакце вісіць! "А хто там ідзе?" называецца:):):) Ты шмат чаго яшчэ не чула. І не бычыла:) Пад сценамі Калізея я табе ўсё распавяду і .. пакажу. Гы...:)

Игорь Симбирёв   04.02.2011 17:11   Заявить о нарушении
;)))))))))))) я думала ты яе перазапісаць хатеў сам...

Людмила Патароча   05.02.2011 20:01   Заявить о нарушении
На это произведение написано 6 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.