Ще вчора ластiвки лiтали бiлокрилi

Краплинки дощик кидає на скло,
Неначе сльози на вікні малює,
Невже це літечко моє пройшло
І десь зима за рогом вередує.
Ще вчора ластівки літали білокрилі
І далечинь бриніла голуба,
А нині серцем вмить заволоділи
І сутінки безбарвні, і журба.
Завісу смутку хочу відхилити,
Шукаю промінь сонця золотий
В твоїх очах,
                щоб міг мене зігріти,
І щоб не відпустив до самоти …


Рецензии
Пані Татьяно! Я перенесла собі в групу частину Ваших віршів. Хай люди почитають. Поволеньки перенесу всі. Там буде Ваша АВТОРСЬКА сторінка. мені ще вдалося і Ваші пісні перенести. Плейкасти. Вони - просто чудо!!! Ось Вам адреса інтернетна. заходьте сміло. У мене вірусів немає, бо стоїть сильний захист! З повагою і теплом,

http://www.odnoklassniki.ru/pelyustki/topics

Олександра Остапова   11.11.2012 13:19     Заявить о нарушении
Олесенко... І слів мені забракло... Дякую щиро!
Мені аж ніяково, що Ви зробили таку роботу... Дякую!
Всіх благ і радощів,

Татьяна Столяренко-Малярчук   10.11.2012 22:19   Заявить о нарушении
На это произведение написано 11 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.