Поминки

Я запалюю сьогодні свічку Пам'яті Вам, моїм дорогим прабабо Тетяно і прадіде Василю! Ваша вина перед більшовицькою владою була тільки в тому, що Ви були простими українськими селянами і не хотіли йти до колгоспу...

Ваш рід з семи дітей продовжили лише дві Ваші дочки. Одна з них, Параскева, стала моєю бабусею. Минулого року вона померла, не доживши якихось два місяці до свого дев'яностоліття. Вона тяжко вмирала. Її гнітило почуття вини, шо не змогла вберегти своїх малолітніх братика та сестричок... Але що вона могла зробити в свої 14 років? Єдине на що спромоглася, це дивом вціліла сама. Вона пронесла пам'ять про Вас через усе своє довге життя і передала нам, своїм онукам та правнукам. Ми несемо в серцях страшну правду про Великий Голод на землі, яка не знала голоду впродовж тисячоліть...

Вам,
прабабо Тетяно,
прадіду Василю,
Вашим малолітнім дітям:
Єфросиніє,
Ганно,
Оленко,
Олю,
Іванку,
я запалюю сьогодні свічку і ставлю на вікно. Я пам'ятаю про Вас... В моєму серці скорбота...
Якщо є Рай, то мабуть Ви в ньому, дорогі мої мученики...
В мене немає більше слів...


Рецензии
Настоящая молитва!

Татьяна Лимонова   09.10.2010 22:56     Заявить о нарушении
Скоріше лемент...

Валентин Лученко   10.10.2010 11:21   Заявить о нарушении
На это произведение написано 7 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.