Я сумую за тобою

Я сумую за тобою…

Я сумую за тобою так, що мені здається, час заснув,  і я кричу  у весь голос, прагнучи розбудити його.  Воно тягнеться так повільно, що мені здається, я проживу  тисячу життів в очікуванні тебе... Я закидаю руки за голову. Хмари тягнуться назустріч  один одному, зростаються - і я бачу тебе.  Ти посміхаєшся мені так м'яко, ледве примружуючи очі.  Мої відчуття завмирають на півдорозі. Я простягаю руку,  щоб торкнутися твоєї щоки, але хмари, усміхаючись, розповзаються, залишаючи неясну тінь спогадів.

Я сумую за тобою…

Я сумую за тобою так, що мені хочеться обійняти тебе  міцно-міцно і тримати, не розтискаючи рук. Поки  вистачить сил. Оповити тебе любов'ю, як павутиною,  що захищає від чужих заздрющих очей. І лише  моє серце тихесенько дихатиме поряд із тобою.

Я сумую за тобою…

Я хочу взяти тебе за руку, поцілувати в долоню  і прикласти її до своєї щоки. І потертися щокою  об твою руку, заглядаючи в твої очі. А потім  поцілувати тебе в краєчок посмішки, цілуючи твій голос,  твій сміх. Тому що ніжність рветься назовні. До тебе .

Я сумую за тобою...

Я винайду чарівну паличку, змахну нею, і ми  з тобою завжди будемо поруч. І більше не буде відстані між нами,  вона вислизне, розпливеться, як хмари,  що забрали у мене твій портрет.

Я сумую за тобою...

Дощ за вікном вистукує твоє ім'я по підвіконню,  заколисуючи мене. Подихаю на вікно, а потім виведу  пальцем на запітнілому склі: Я сумую за тобою!


Рецензии