Пробач!

Пробач мені...
За мою слабкість натури та нестачу волі. За моє кохання, палке, нестримне, шалене, несамовите... Пробач за почуття та переживання, за віру в щастя, за відкидання дурних думок, за мрії, які здійснилися та ще ні... і чи здійсняться колись... Пробач мені, що намагалась писати, щось виривати з душі та класти на папер, за сльози на клавіатурі, які завжди заважають дивитися в монітор... За болюче кохання, тому що боляче чекати... Пробач, що я не можу не любити, за те, що хочу й буду жити... Хоча моє життя найгірше із життів.... Прости, що сильною я бути намагалась.... За те, що я так люблю, коли ти мене називаєш на ім'я... Пробач за те, що тяжко пояснити... І можна я буду твоїм повітрям, щоб бути завжди поруч... Пробач, що буду вічно тебе кохати... Адже без тебе просто неможливо жити... Пробач мені за все... пробач!!!


Рецензии