***

Зорачныя пацеркі між гальля
Праз рызьзё лістоты зьзяюць.
Я ў сутоньні быццам немаўля
Ўпотай у абшар пытаюсь:

"Як я неспадзеўкі загублюся,
Хто жа Чалавекам застанецца?"
...у вэлюм цемры раптам апрануся
ў час як ветрык дзьме на месяц...

Я сябе губляю. Як быццам
У жыцьці новым апынусь кароўкай.
Смачна есьці траўку, піць вадзіцу.
І паўторыцца ўсё потым зноўку.


Рецензии
Игорь, что такое "пацеркі" в белорусском?

Ирина Мадрига   05.02.2010 22:16     Заявить о нарушении
Пацеркі - бисер, чётки. Украшения из мелких предметов. И всё близкое к этому. Очень сильное слово. Одно из моих любимых в нашей мове! Рад что вы обратили внимание! Это моё любимое стихотворение, кстати:)

Игорь Симбирёв   05.02.2010 22:52   Заявить о нарушении
В русинском это слово имеет такое же значение.

Ирина Мадрига   05.02.2010 22:56   Заявить о нарушении