***

Про тебе сни солодкі, наче мед!
На жаль, лиш сни…
Якби ці сни реальністю були…


Рецензии
"Якби ці сни реальністю були,
Вони б і мед перетворили на банальність".

Має бути якась несподіванка у віршах, особливо у фіналі. Якийсь парадокс.
Додай. Це зовсім по-новому зіграє.

Ирина Мадрига   04.03.2010 13:16     Заявить о нарушении
Але це вже тоді буде афоризм - мені так здаєеться. просто коли писався мені цей вірш - в моїй душі жили почуття. я хотіла кохатися з об’єктом моїх страждань і любові)) ха-ха. я видала. ))))))))

Марианна Марианна   04.03.2010 13:14   Заявить о нарушении
Не видавай. Бо мены пригадався один мій університетський викладач, який слабо володів російською мовою, але читав нею нам лекції з зарубіжки. То про Сібілу Вейн - героїню Уальда казав так: "Вана была ево каханкой и была тяжкой сваим соромицким палажением". Маєш! Навмисне не вигадаєш:)))))))

Ирина Мадрига   04.03.2010 13:23   Заявить о нарушении