Початок... або як все гарно починалось

Мій дах вже не наздогнати, бо я закохалася...Закохалася так палко, що лід здається гарячим полумям. Закохалася так сильно, що гравітація мене вже не тримає на Землі і я літаю у небі. Закохалася так солодко, що навіть шоколад здається солоним. Закохалася назавжди, бо сто років з коханим пролетять як один прекрасний день...Просто закохалася...
   І навіть коли на вулиці дощ, я йду без парасольки, бо знаю, що небо плаче від радості за мене. У незнайомому місці я не боюся заблукати, бо знаю, що коханий знайде мене на краю світу. Коли його нема, я завжди дивлюсь на зорі, бо впевнена, що він теж на них дивиться. Ми подумки розмовляємо, дивлячись на зорі. Ми ще раз і ще раз признаємося один-одному в коханні, дивлячись на сузір'я Касіопеї. Ми присягаємось захищати один одного, дивлячись на сузір'я Оріона. Ми обіцяємо ніколи не розставатися і знаходити один-одного через терни і моря, дивлячись на Полярну зірку, яка століттями вказує шлях подорожнім. Тепер він моя Полярна зірка, а я -його. Ми будемо вказувати один-одному шлях до кохання, шлях до наших сердець, які б'ються в унісон, які ніколи не зупиняться, поки в них живе кохання...
               


Рецензии
я вражена)))
ти настільки красиво описала кохання)) так тримати)

з посмішками я...

Мария Феллини   13.03.2010 20:36     Заявить о нарушении