Чи я люблю тебе?

Чи я люблю тебе? Мов знаю і не знаю... Та ні.. я все ж таки люблю! В думках про тебе мов в вогні згораю, А серце моє мов із кришталю...Бринить так ніжно... та не тихо... Чому ж так рве? Ніби ж не чую лиха... Де ж діла спокій чим себе морочу? А все так просто, я до тебе хочу... І в пік терзання, в цих стараннях, ваганнях, сподіваннях... І інших ня, і інших но... Здається що готова вже піти... ступити в простору вікно... А ви шукайте далі якісь пояснення й причини ... Міняючи проявлення й личини ...А я там буду вас чекати ... Чому би не піти, навіщо зволікати?

Ну от... договорилася... сказала... Сама себе й усіх тут налякала... Нікуди ж не втечу, нікуди мені не піти...Навіщо там без вас мені усі оті світи? ... Я з вами буду, Про вас та і про себе не забуду...Я просто маю залишатися собою...А все те зайве кудись подалі долиною...


Рецензии