Орхидея

                Ор! ... Хі!!! ... Де ... Я ?...


Орхідея пахне болотом …  мартіні і цигарками

 її треба викупати … вимити волосся шампунем … висушити на сонці. 

Орхідея не любить світло? 

 вибач! вибач!

…чотири години у ванні 

чотири години ... сліз!

я ... сльози не можу терпіти ....

терпіти не можу цей  запах …

чужих цілунків …

на шкірі її …

запах других самців ...

божевільна вистава Ор ... газмів 

на сцені нічного життя …

вона  головна героїня ...

у парку ...  в готелі ...  на березі сріблястої річки  її 

Ор ... альне мистецтво …

 дикі нестримні звуки  …

тихі розгублені букви

 на сонній … прим’ятій траві ...


***

Орхідея пахне болотом ...

 не мною ...

втомлена ... п’яна.... 

завтра  залишиш мені ...

щире дитяче  ... Хі ...


ооооооо ... фатальна чужа коханко ... 


мучиш ... спалюєш душу ... 


мою і свою  ...


свою і ... моююуууууу ....



***

привид* ... спокуса ... моя Орхідея ... 

плаче ... шепоче ... що спокою хоче ...

зі мною самотності ... ніжності ... блаженного раю

 чи страждаю? ...

аааааааааа ... ти страждаєш? ....

кажеш ... надривно кохаєш ....

у ліжку шукаєш  мене ? ... 

кохай-люби ... люби-кохай ... я не торкнуся тебе ...

не поцілую твій цвіт білосніжний  ..... 

не візьму в обійми ... не сховаю в собі ...

Амазонко моя повновооода .....

я ціную твої почуття ....

 вони не гріховні ....

гріх мій ранній .... вечірній ....


***


сонце вже низько ... 


***

моя Орхідейко ... як тебе врятувати? ...


***


я знаю ...

я вже алігатор ....

я буду плавати близько ...

я ... поруч ...

на відстані душі   ....

і ... Неба ....





*Орхидея-призрак – эта изумительная бело-зеленая орхидея принадлежит к очень редкому виду. Наверное, она – единственный цветок, внушающий страх и благоговение одновременно. ...Летом на орхидеи появляются душистые цветы, которые будто парят в воздухе, отчего её и называют «орхидея-призрак».


Орхидея –призрак  покорит любого, кто хотя бы раз ее увидит. Орхидея-призрак - самый сексуальный цветок в мире.

*Орхидеи, по сути, космополиты, и могут существовать в любой природной среде, кроме пустынь и ледников. Большинство цветов может быть найдено в тропиках, по большей части Азии, Южной Америке и Центральной Америке. Орхидеи находятся также в районе арктического полюса, в южной Патагонии и острове Макуайр, неподалеку от Антарктики.


Рецензии
марианна марианна здравствуйте.слышу про орхидеи гворят. шел мимо думаю зайду. давненько не был.
кстати у меня ящик есть. nefed0101@mail.ru так что забегайте до нашего шалашу, если мимо пойдете. всего доброго. с уважением николай.

Николай Нефедоров   16.04.2010 16:27     Заявить о нарушении
На это произведение написано 6 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.