А я не заблукала

Мене шукаєш ти, а я не заблукала,
Не загубилась, не потрапила в біду –
Весна мене  на розі зустрічала
І з нею я в квітучому саду.
На вишні цвіт лягає білим снігом,
А яблуні в рожевому вбранні,
Бджола гуде – і в серці тане крига,
Що не давала дихати мені.
І, може, разом з талою водою
Спливуть за неродючу далину
Мої образи вінчані з журбою –
Як добре, що зустріла я весну…


Рецензии
Шановна Тетяно, рада знайомству з Вашими поезіями. Особливо сподобалося "весна мене на розі зустрічала" та "обрАзи вінчані з журбою". Срібний у Вас голос, глибокі Ваші думки, відчуття доторку до істин. Дякую,

Елена Иваницкая   29.10.2010 20:16     Заявить о нарушении
А я Вам щиро дякую за теплий відгук!
З радістю завітаю до Вас!
З повагою,

Татьяна Столяренко-Малярчук   29.10.2010 22:01   Заявить о нарушении
На это произведение написано 25 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.